Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

« ... mais je ne suis pas Charlie »


Σχολιαστής Ανώνυμος για την ανάρτηση  "Το Ισλάμ και οι σκιτσογράφοι του Σαρλί Εμπντό"

Je suis "Charlie Chaplin" .
Je suis "Thanassis Vegos" .
Je suis Grec.
Je suis une mort viande, consommable et apathiques et je manger de l'herbe muets touts le jours !!!

Ils essaient de briser mon cerveau, mais c'est impossible.

Je ne suis pas Charlie !


Σε ελεύθερη μετάφραση κχ :

Είμαι ο " Τσάρλι Τσάπλιν" 
Είμαι ο " Θανάσης Βέγγος"
Είμαι Ελληνίδα, είμαι Έλληνας

Είμαι ένα αναλώσιμο κομμάτι κρέας, με ταΐζουν χορτάρι, δεν θέλουν να τους ενοχλώ με τη φωνή μου. Είμαι ένα κομμάτι κρέας, με θέλουν για σφάξιμο.

Θρύψαλα κάνουν το μυαλό μου, τους είναι αδύνατο, όσο κι αν το παλεύουν

... αλλά δεν είμαι ο Τσάρλι !

Je ne suis pas Charlie !

Υστερόγραφο
Ζητώ συγγνώμη από τον Ανώνυμο Σχολιαστή για την πενία μου στα Γαλλικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: