Σύμφωνα με δημοσίευμα ιστοσελίδας, 3/3/2016, ένας παπικός ιερέας καταδικάστηκε να εκτίσει 200 μήνες στη φυλακή και να πληρώσει 10 έως 50 χιλιάδες δολάρια σε παιδιά που είχε κακοποιήσει σεξουαλικά. Αυτά συνέβησαν στην Πενσιλβάνια των ΗΠΑ και το σχόλιο κατατίθεται εδώ, επειδή είτε από λάθος του γράφοντος ή άλλη αιτία δεν θα μπορέσει, ίσως, να περάσει το φραγμό της πολιτικής (ή θρησκευτικής) ορθότητας. Ποιο ήταν το σχόλιο, διαβάστε :
Σεξουαλική κακοποίηση παιδιών από Παπικό ‘ιερέα’ ; Κακοποίηση ; Τι πράγματα είναι αυτά ; Δεν είναι θεολογικά ορθό να χρησιμοποιείται αυτή η λέξη (κακοποίηση) εφόσον
"[…] Δεδομένο εἶναι ὅτι τὸ νὰ ἀνακαλύψει κάποιος νέος τὴν ὁμοφυλόφιλη ἕλξη μέσα του συνιστᾶ ἀσθένεια τῆς φύσεως καὶ ὄχι τοῦ προσώπου. Ἀσθένεια τοῦ προσώπου, δηλαδὴ τῆς ὑποστάσεως, σχετίζεται μὲ τὸ γνωμικὸ θέλημα, δηλαδὴ μὲ τὴν ἐλεύθερη χρήση τῶν ἰδιωμάτων τῆς φύσεως. Στὴν περίπτωση τῆς ὁμοφυλοφιλίας ὅμως ἔχουμε ἀλλοίωση πρὶν κἂν τὸ ζήτημα φθάσει στὸ ἐπίπεδο τῆς ἐλευθερίας τοῦ προσώπου. […]".
Σημείωση, τα ανωτέρω από την σελ. 169 του βιβλίου "Χριστιανική ζωή και σεξουαλικές σχέσεις" των εκδόσεων Εν Πλώ.
Πώς, λοιπόν, είναι δυνατό να καταδικάζουμε έναν ιερέα - όχι "ιερέα" - και μάλιστα το πρόσωπο ενός ιερέα, πρίν κάν το ζήτημα (σ.σ. της ομοφυλοφιλίας) φθάσει στο επίπεδο της ελευθερίας του προσώπου ; Διότι αυτό ισχυρίζεται ο οξυγράφος κάλαμος θεολογικής γραφίδας Ψυχιάτρου τινός, συνάμα και θεολόγου, συγγράψαντος σχετικό κεφάλαιο στο αναφερόμενο βιβλίο ; Εδώ έχουμε να κάνουμε με παθολογία της φύσεως και όχι του προσώπου. Τη φύση πρέπει να καταδικάσουμε - μπορεί κάποιος να πει : "το θεό να καταδικάσουμε" - και όχι το πρόσωπο. Η φύση είναι ατελής, το πρόσωπο είναι υπερτελές !
Τελεία και παύλα λοιπόν. Η ελευθερία του προσώπου δεν είναι υπεύθυνη για την κατάσταση, ναι, την κατάσταση, της ομοφυλοφιλίας. Και αν αυτό δεν το ξέρετε, να ρωτήσετε έναν άλλο θεολόγο, συντάκτης κι αυτός ειδικού κεφαλαίου στο βιβλίο περί σεξουαλικών σχέσεων και χριστιανικής ζωής, ο οποίος μας λέει ότι «η ζωή , δηλ. η πράξη, προηγείται της θεωρίας» (*) και το ακόμη σπουδαιότερο : «Αν κάτι έχει συμβεί πριν από το προπατορικό αμάρτημα, πρέπει να είναι η διάσπαση του ατόμου σε δυο όντα, ενώ ήταν ένα». Φαίνεται, είναι ειδικός μυστικός θεολόγος και μας αποκαλύπτει τα απόκρυφα πριν από τη δημιουργία του ανθρώπου και ίσως, ακόμη, προ της δημιουργίας και αυτού του ίδιου το θεού ! Ασύλληπτα πράγματα !!
Επομένως, κάτω τα χέρια από τον παπικό ιερέα, κάτω τα χέρια από την ομοφυλοφιλία, κάτω τα χέρια από το πρόσωπο της ελευθερίας και βάλτε στο σκαμνί τη χαλασμένη φύση. Διότι αυτή είναι υπεύθυνη της διαταραχής του συναισθήματος, όπως γράφουν τα βιβλία της Ψυχιατρικής ένθα κατατάσσουν την ομοφυλοφιλία. Αυτή να καταδικάσετε με βάση το γνωστό σας Νόμο «Περί εχθροπάθειας», ήγουν ομοφοβίας. Παρεμπιπτόντως δε, αν σας μένει χρόνος διαβάστε κι αυτά :
http://kyprianoscy.blogspot.gr/2016/02/blog-post_24.html
http://kyprianoscy.blogspot.gr/2016/02/blog-post_29.html
http://kyprianoscy.blogspot.gr/2016/03/blog-post_2.html
(*) Αντίθετα, ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος μας λέει "πράξις, θεωρίας επίβασις", δηλαδή, η πράξη βαίνει επί τινος θεωρίας, η πράξη της ζωής βαίνει επί της θεωρίας αυτής. Πρώτα έχουμε τη θεωρία της ζωής και ύστερα την πράξη της.
Αθωώστε το πρόσωπο, καταδικάστε τη φύση
"[…] Δεδομένο εἶναι ὅτι τὸ νὰ ἀνακαλύψει κάποιος νέος τὴν ὁμοφυλόφιλη ἕλξη μέσα του συνιστᾶ ἀσθένεια τῆς φύσεως καὶ ὄχι τοῦ προσώπου. Ἀσθένεια τοῦ προσώπου, δηλαδὴ τῆς ὑποστάσεως, σχετίζεται μὲ τὸ γνωμικὸ θέλημα, δηλαδὴ μὲ τὴν ἐλεύθερη χρήση τῶν ἰδιωμάτων τῆς φύσεως. Στὴν περίπτωση τῆς ὁμοφυλοφιλίας ὅμως ἔχουμε ἀλλοίωση πρὶν κἂν τὸ ζήτημα φθάσει στὸ ἐπίπεδο τῆς ἐλευθερίας τοῦ προσώπου. […]".
Σημείωση, τα ανωτέρω από την σελ. 169 του βιβλίου "Χριστιανική ζωή και σεξουαλικές σχέσεις" των εκδόσεων Εν Πλώ.
Πώς, λοιπόν, είναι δυνατό να καταδικάζουμε έναν ιερέα - όχι "ιερέα" - και μάλιστα το πρόσωπο ενός ιερέα, πρίν κάν το ζήτημα (σ.σ. της ομοφυλοφιλίας) φθάσει στο επίπεδο της ελευθερίας του προσώπου ; Διότι αυτό ισχυρίζεται ο οξυγράφος κάλαμος θεολογικής γραφίδας Ψυχιάτρου τινός, συνάμα και θεολόγου, συγγράψαντος σχετικό κεφάλαιο στο αναφερόμενο βιβλίο ; Εδώ έχουμε να κάνουμε με παθολογία της φύσεως και όχι του προσώπου. Τη φύση πρέπει να καταδικάσουμε - μπορεί κάποιος να πει : "το θεό να καταδικάσουμε" - και όχι το πρόσωπο. Η φύση είναι ατελής, το πρόσωπο είναι υπερτελές !
Τελεία και παύλα λοιπόν. Η ελευθερία του προσώπου δεν είναι υπεύθυνη για την κατάσταση, ναι, την κατάσταση, της ομοφυλοφιλίας. Και αν αυτό δεν το ξέρετε, να ρωτήσετε έναν άλλο θεολόγο, συντάκτης κι αυτός ειδικού κεφαλαίου στο βιβλίο περί σεξουαλικών σχέσεων και χριστιανικής ζωής, ο οποίος μας λέει ότι «η ζωή , δηλ. η πράξη, προηγείται της θεωρίας» (*) και το ακόμη σπουδαιότερο : «Αν κάτι έχει συμβεί πριν από το προπατορικό αμάρτημα, πρέπει να είναι η διάσπαση του ατόμου σε δυο όντα, ενώ ήταν ένα». Φαίνεται, είναι ειδικός μυστικός θεολόγος και μας αποκαλύπτει τα απόκρυφα πριν από τη δημιουργία του ανθρώπου και ίσως, ακόμη, προ της δημιουργίας και αυτού του ίδιου το θεού ! Ασύλληπτα πράγματα !!
Επομένως, κάτω τα χέρια από τον παπικό ιερέα, κάτω τα χέρια από την ομοφυλοφιλία, κάτω τα χέρια από το πρόσωπο της ελευθερίας και βάλτε στο σκαμνί τη χαλασμένη φύση. Διότι αυτή είναι υπεύθυνη της διαταραχής του συναισθήματος, όπως γράφουν τα βιβλία της Ψυχιατρικής ένθα κατατάσσουν την ομοφυλοφιλία. Αυτή να καταδικάσετε με βάση το γνωστό σας Νόμο «Περί εχθροπάθειας», ήγουν ομοφοβίας. Παρεμπιπτόντως δε, αν σας μένει χρόνος διαβάστε κι αυτά :
http://kyprianoscy.blogspot.gr/2016/02/blog-post_24.html
http://kyprianoscy.blogspot.gr/2016/02/blog-post_29.html
http://kyprianoscy.blogspot.gr/2016/03/blog-post_2.html
(*) Αντίθετα, ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος μας λέει "πράξις, θεωρίας επίβασις", δηλαδή, η πράξη βαίνει επί τινος θεωρίας, η πράξη της ζωής βαίνει επί της θεωρίας αυτής. Πρώτα έχουμε τη θεωρία της ζωής και ύστερα την πράξη της.
1 σχόλιο:
- Tony Vook
Εδω το αρθρο μιλαει για σεξουαλικη κακοποιηση ανηλικων που ειναι και ποινικο αδικημα , οχι απλα, ομοφυλοφιλια , το ερωτημα ομως ειναι πως καποιοι ανθρωποι που λατρευουν τον αληθινο θεο αφιερωνουν την ζωη τους στην στην μελετη της αγιας γραφης , με ενα filioque διαφορα , και ασπαζονται την χριστιανικη ηθικη , πως γινεται να κακοποιουν ανηλικους και ενηλικους, ενω παρομοια κρουσματα εχουν καταγγελθει και σε ορθοδοξα μοναστηρια , που ειναι φωτιση ?
- Kyprianos Christodoulides
Γειά σου Tony ! Καιρό είχες να φανείς. Όλα καλά ; Ναι, ναι, παρόμοια κρούσματα καταγγελλονται παντού, επειδή πάσχει η ανθρώπινη φύση (παρένθεση, προερχόμαστε από πιθήκους, αλλά, φευ, ομοφυλοφιλία δεν έχουμε σ΄ αυτούς, επειδή, βλέπεις, έμειναν στάσιμοι στην εξέλιξη) και αυτή φταίει. Ο καημένος ο καθολικός παπούλης, υπήρξε κι αυτός θύμα της φύσης και, όντας ανεύθυνος σαν πρόσωπο, έκανε στα παιδάκια αυτό που του είχαν κάνει και οι άλλοι, όταν ήταν κι αυτός παιδάκι. Τι πάει να πει "ποινικό αδίκημα η παιδεραστία", όταν αυτή μας συνοδεύει από τα γενοφάσκια μας ; Νομίζω, στην επόμενη κίνηση των LOAT θα ζητηθεί η κατάργηση αυτού του επαίσχυντου Νόμου. Είμαι σίγουρος θα πετύχουν. Δες τι έγινε στην Ολλανδία.
Δημοσίευση σχολίου