Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

ΖΕΙΤGEIST Addendum


Ένας φίλος μου έστειλε να δω ένα ντοκυμαντέρ από το YouTube. Είχε τίτλο "Zeitgeist Addendum" και με παρακάλεσε να του πω τη γνώμη μου. Διέθεσα δυο περίπου ώρες από το χρόνο μου και αφού τελείωσε, πήρα το πληκτρολόγιο και του έγραψα. Ο ίδιος ήταν κατενθουσιασμένος και όπως μου είπε, το είχε στείλει σε πολλούς με επαινετικά σχόλια.
Τα δικά μου θα τον δυσαρέστησαν οπωσδήποτε. Έγραψα :


Θα ήταν φρόνιμο και σκόπιμο κριτικά να ελέγχετε και μετά να δημοσιεύετε αυτά που από καιρό έχουν κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο υπό τον τίτλο : Zeitgeist Addendum.

Πρόκειται για συστηματική εξαπάτηση αφού δίνονται στη δημοσιότητα γνωστά γεγονότα της μεθοδολογίας που χρησιμοποίησε και χρησιμοποιεί η δαιμονική παγκοσμιοποίηση.

Τώρα λοιπόν που έγιναν όλα τα εγκλήματα γνωστά αλλάζουν τις μεθόδους. Φέρνουν στο προσκήνιο όλα όσα είχαν στο παρασκήνιο και μας προτείνουν κάτι νέο. Το ίδιο πονηρό και ψεύτικο. Αν μη χειρότερο. Ονομάζεται "Πρόγραμμα Αφροδίτη", αυτός είναι και ο στόχος.

Με το πρόσχημα της ειλικρίνειας και της αλήθειας, θέλουν να μας αποπροσανατολίσουν από τους εγκληματικούς σχεδιασμούς που έχουν κατά νου, για να μας μυήσουν στη νέα παγκοσμιοποίηση (της τεχνολογίας) και στη νέα Νέα Τάξη (αχρήματη κοινωνία).

Ο μεσιανισμός σε όλη του τη μεγαλοπρέπεια. Το Zeitgeist Addendum είναι η δολιότερη μεθόδευση για την παραπλάνηση των αφελών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: