Σύνθεση σε μια νέα συνταγματική αντίφαση
"Το πρόβλημα πάντως είναι πιο ουσιαστικό: έχουμε μια σημαντική αντίφαση, μέσα στο Σύνταγμα, το οποίο από τη μία προστατεύει την ανεξιθρησκία και από την άλλη αναγνωρίζει ως επίσημη θρησκεία της χώρας την ορθόδοξη"
KX
Τάδε έφη ο κ. Τριαντάφυλλος Μηταφίδης, συνταξιούχος εκπαιδευτικός και (τέως;) συνδικαλιστής, στο πρόσφατο Συνέδριο με Θέμα : "Εκκλησία και Αριστερά"
Παρόμοιο θέμα, αν και όχι τόσο αντιφατικό, είχαμε και στο οικογενειακό Δίκαιο. Όπου ο νομοθέτης παρέλειψε να αναφερθεί ότι ο γάμος συνάπτεται μεταξύ άρρενος και θήλεος. Λησμόνησε ότι υπάρχει το τρίτο φύλο. Οπότε, προέκυψε η ανάγκη μιας επιπλέον προσθήκης, μιας σύνθεσης, και μας βγήκε το "σύμφωνο (υπερ)ελεύθερης συμβίωσης" μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου. Τα οποία όμως τελούν "γάμο" ή γάμο, αλλά το ζευγάρι δεν λέγεται συμβιωτικό. Λέγεται έγγαμο!
Συνήθειες, βλέπετε.
Έτσι, το θέμα λύθηκε και ... "γάμος ήταν/ που δεν ήτανε να γίνει" κατά το λαϊκόν άσμα. Η σύνθεση έγινε.
Τώρα πάμε για νέα σύνθεση μεταξύ της επίσημης θρησκείας, που είναι η θέση, δηλαδή η Ορθοδοξία, και της ανεξιθρησκείας, που είναι η αντίθεση με τους αλλόθρησκους και τους ετερόδοξους.
Ποιά λέτε να είναι η νέα σύνθεση; Τον κ. Μηταφίδη να ρωτήσουμε, τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, τον Ιγνάτιο Βόλου, ή μήπως τον οικουμενικό Βαρθολομαίο; Μάλλον κανένα, νομίζω. Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, όπως και η Πρυτανεία του ΑΠΘ, διαθέτει ικανούς γνώστες του αντικειμένου. Έχει μυαλά φωτισμένων ανθρώπων με πλούσιο επιστημονικό έργο στις συνθέσεις.
KX
Τάδε έφη ο κ. Τριαντάφυλλος Μηταφίδης, συνταξιούχος εκπαιδευτικός και (τέως;) συνδικαλιστής, στο πρόσφατο Συνέδριο με Θέμα : "Εκκλησία και Αριστερά"
Παρόμοιο θέμα, αν και όχι τόσο αντιφατικό, είχαμε και στο οικογενειακό Δίκαιο. Όπου ο νομοθέτης παρέλειψε να αναφερθεί ότι ο γάμος συνάπτεται μεταξύ άρρενος και θήλεος. Λησμόνησε ότι υπάρχει το τρίτο φύλο. Οπότε, προέκυψε η ανάγκη μιας επιπλέον προσθήκης, μιας σύνθεσης, και μας βγήκε το "σύμφωνο (υπερ)ελεύθερης συμβίωσης" μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου. Τα οποία όμως τελούν "γάμο" ή γάμο, αλλά το ζευγάρι δεν λέγεται συμβιωτικό. Λέγεται έγγαμο!
Συνήθειες, βλέπετε.
Έτσι, το θέμα λύθηκε και ... "γάμος ήταν/ που δεν ήτανε να γίνει" κατά το λαϊκόν άσμα. Η σύνθεση έγινε.
Τώρα πάμε για νέα σύνθεση μεταξύ της επίσημης θρησκείας, που είναι η θέση, δηλαδή η Ορθοδοξία, και της ανεξιθρησκείας, που είναι η αντίθεση με τους αλλόθρησκους και τους ετερόδοξους.
Ποιά λέτε να είναι η νέα σύνθεση; Τον κ. Μηταφίδη να ρωτήσουμε, τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, τον Ιγνάτιο Βόλου, ή μήπως τον οικουμενικό Βαρθολομαίο; Μάλλον κανένα, νομίζω. Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, όπως και η Πρυτανεία του ΑΠΘ, διαθέτει ικανούς γνώστες του αντικειμένου. Έχει μυαλά φωτισμένων ανθρώπων με πλούσιο επιστημονικό έργο στις συνθέσεις.
2 σχόλια:
"Όσοι εκπαιδευτικοί όρθωσαν το ανάστημά τους απέναντι στην Εκκλησία κυνηγήθηκαν", μας είπε ακόμη ο κ. Μηταφίδης.
KX
Ωραία τα αναποδογυρίζει ο πρωην εκπαιδευτικός και τέως συνδικαλιστής.
Τι θα μας έλεγε αν κι εμείς αναστρέφαμε την επισήμανση : Όσοι εκκλησιαστικοί όρθωσαν το ανάστημά τους απέναντι στους εκπαιδευτικούς κυνηγήθηκαν.
Τα λαγωνικά της απαιδευσιάς, της αμάθειας, της ανευθυνότητας και της ραστώνης, καθώς δίδασκε εποπτικά ο εκπαιδευτικός συνδικαλισμός, κάθε άλλο από "αγωγοί" Παιδείας αναδείχθηκαν. Αγωγοί, χωρίς εισαγωγικά, των λυμάτων της πολιτικής αποδείχθηκαν, μαθαίνοντας τα αμούστακα τα αγαθά της πολιτικοποίησης. Η Ελλάδα έγινε η χώρα των απεργών και της απεργίας. Στην πρώτη θέση είμαστε παγκοσμίως. Ο σεβασμός ήταν μόνο για το νόμο "το δίκιο του εργάτη", για τίποτα άλλο.
Άντε και παράτα μας κ. Μηταφίδη.
Ὁ χολρικός Μηταφίδης τί θά μποροῦσε νά πεῖ; Ξεχνᾶ ὅμως ὄτι αὐτός ἔβγαλε στἀ "ἐφτά παζάρια" λυκειάρχη, γιατί ὁ τελυεταῖος ἐπέτρεψε σέ μαθητές νά πᾶνε γιά ἐξομολόγηση. Ὁ κοκκινοφασίστας Μηταφίδης, εἶναι δεδηλωμένος ἐχθρός τῆς ἐκκλησίας. Τί περιμένανε νά πεῖ;
Δημοσίευση σχολίου