Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

Τώρα που μετρήσαμε τα "κουκιά"



















Τώρα που τέλειωσε το πανηγύρι της Δημοκρατίας και ο καθένας μέτρησε τα δικά του "κουκιά", μου ήρθε στο νου μια συζήτηση που είχα κάποτε με ένα Γέροντα στην Καψάλα του Αγίου Όρους. Εσείς, τον ρώτησα, δεν ψηφίζετε, μου λέτε γιατί ; Ο Γέροντας με κύτταξε με ένα ελαφρύ χαμόγελο και μου απάντησε. Εσείς που ψηφίζετε βρίσκετε καμία διαφορά ; Δεν το νομίζω. Συναλλαγή κάνετε όταν, και όσο, μπορείτε. Φαντάσου, λοιπόν, αυτοί που κάθε τέσσερα χρόνια μετράνε τα  "κουκιά", να έβρισκαν μόνο, ας υποθέσουμε, τριακόσιες με πεντακόσιες χιλιάδες ψήφους. Τι θα έλεγαν τότε ; Ότι τους ψήφισε ο λαός; Αν θέλετε να αλλάξετε τα πράγματα, αυτό να κάνετε και αυτό να τους μάθετε.

Έφυγα . Και πάντα αυτά τα λόγια θυμάμαι όταν έρχονται εκλογές.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΩΡΑΙΟΟΟΟΟ!
ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΣΗΦΙΣΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΕΡΑΤΑ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΒΟΛΕΨΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΙΤΣΑ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ!

Ανώνυμος είπε...

Χαχα! Μια φορά πήγα σε πολιτικο γραφείο στη ζωή μου, να παρακαλέσω για μια μετάθεση στρατιώτη.
Και η μετάθεση ΔΕΝ έγινε(διότι δεν προσήλθα εγκαίρως) και γω αισθάνθηκα κουρέλι την αξιοπρέπεια μου, άσε που με χλεύασε και ο στρατιώτης όταν του είπα τα σχετικά σκηνικά με τα ακόλουθα λόγια:χαχα! άστο καλύτερο μάνα, δεν τό χεις!
Ο τρόπος που το χειρίστηκες ήτανε τόσο αδέξιος,λες και ήσουνα καλόγερος σε μπουρδέλο!
Σ.

Ανώνυμος είπε...

kyrie Xristodoulidh giati fotografizete synexeia akatastasies kai skoupidia? toso poly sas katapiesan me thn kathariothta otan hsastan mikroulhs?

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ανώνυμε με τα γκρήκλις,

Είναι η δεύτερη φορά που μου θέτουν αυτό το ερώτημα. Οπότε πρέπει να απαντήσω. Λοιπόν, άκουσε.

Τα σκουπίδια τα φωτογραφίζω γιατί κάτι έχω κατά νουν, όταν συναντώ μερικούς ρακοσυλλέκτες, συμπαθείς οπωσδήποτε, να ψάχνουν τους κάδους των σκουπιδιών. Μπορεί να τους έχεις δει κι εσύ κάποτε.Και σκέφτομαι κάποιον άλλο (Άλλο) να ψάχνει μέσα σε κάτι, ας πούμε, "σκουπίδια", από αυτό που κάποτε ήταν άνθρωπος. Για να το φτιάξει πάλι, αιώνιο, αθάνατο, παντοτινό και πάνω απ΄ όλα, άφθαρτο.

Δεν ξέρω αν σε ικανοποιεί ο λόγος, που μου αρέσει να φωτογραφίζω τα αντιαισθητικά, κατά πάντα, σκουπίδια και τους κάδους.