Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

Η δικαίωση αργεί, αλλά δεν λησμονεί

Είχα ασχοληθεί κάποτε με το "ιστολόγιο" και τον "θεολόγο" της ντροπής. Υπάρχουν και οι σχετικές αναρτήσεις. Τώρα έρχεται και η δικαίωση από ένα αξιόπιστο και μαχητικό ιστολόγιο, Ορθόδοξο φυσικά, για όλα όσα είχαν τότε συμβεί.

Ο ενδιαφερόμενος αναγνώστης μπορεί να αναζητήσει περισσότερες λεπτομέρειες στον επισυναπτόμενο σύνδεσμο. Από τη δική μου μεριά, δεν ασχολούμαι πλέον με της ντροπής τα πράγματα.


http://niksotiropoulos.blogspot.com/2011/08/14-amethystos.html

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πράγματι είναι όπως τα λέτε

πράγματα της Ντροπής.

με το Ν κεφαλαίο.

Ανώνυμος είπε...

Τζυπρή, είσαι τσάκκος, τζαι πολλά νούσιμος άδρωπος. Γιατί αντρέπεσαι τον εαυτόν σου, γιατί λαώνεσαι;
Τζαι βάλε καμμιάν φωτογραφίαν σου εις το ιστολόγιο. Εφαίνεσουν πολλά (...) με το μούσι.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Φκαριστώ σε πολλά, μα, εν΄ τζ΄ είχουν ποτέ μούσι. Μόνο μουστάτσια εχω. Αλλόπως μπερδεύκεις με.

Ανώνυμος είπε...

o antixristos einai nekro plasma

Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ

http://amethystosbooks.blogspot.com/2011/08/blog-post_4929.html?showComment=1313656318097#comment-c2506999771325977099

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ευχαριστώ τον ανώνυμο αναγνώστη και σχολιαστή για την πληροφορία.

Έχω γράψει ότι με αυτόν τον "θεολόγο" της ντροπής δεν ασχολούμαι πλέον. Αλλά με παρακινείς, αγαπητέ σχολιαστή, και δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστο ότι:

Γράφει ο κ. Σωτηρώπουλος για έκσταση και αυτός ο βλάξ μας λέει : "Έκστασις σημαίνει χωρισμός της ψυχής από το σώμα δηλαδή θάνατος". Τι να του πει κανείς, αφού αγνοεί αυτό που γράφει ο Ευαγγελιστής, Απόστολος και Προφήτης άγιος Ιωάννης και είναι το :

"εγενόμην εν πνεύματι εν τη κυριακή ημέρα"

Ο κ. Σωτηρόπουλος το αποδίδει με το "έκσταση",δηλαδή με την πρόθεση εκ και το ρήμα ίστημι, διότι γνωρίζει τι εννοεί ο Ιωάννης. Ο "θεολόγος" της ντροπής, φαίνεται, ποτέ δεν άκουσε το :

"τι δε ονομάσω σε; απορώ και εξίσταμαι".

Αυτός που το έγραψε, πρέπει να ήταν νεκρός, σύμφωνα με τα λεγόμενα της ντροπής. Ιδού το πρόβλημα! Πώς, άρα γε, το έγραψε;

Το εγενόμην εν πνεύματι δεν αναιρεί την έκσταση, ούτε και το αντίστροφο, διότι η έκσταση αφορά σε κατ΄ εξοχήν πνευματικό θέμα.

Αλλά ο "θεολόγος" της ντροπής προτιμά τον "κοινό νου", το στερημένο από την Χάρη του αγίου Πνεύματος νου και δεν μπορεί αυτό να το καταλάβει. Η οίηση έχει αλλοιώση και αυτόν ακόμη τον "κοινό νου" που έχει. Το οποίον έχουν απλοί άνθρωποι, αλλά όχι οιηματίες, και η χάρις του αγίου Θεού τους φωτίζει, ώστε να εννοούν βαθύτατα νοήματα.

Έπειτα, ο σχολιαστής που έχει ανοίξει διάλογο μαζί του και του καταθέτει πλείστα όσα πατερικά και αγιογραφικά εδάφια, όπου εμφαίνεται ότι ο αντίχριστος θα είναι πρόσωπο (δειγματοληπτικά παραθέτω μόνο το του αγίου Ιωάννου του χρυσοστόμου «αλλ’ άνθρωπός τις πάσαν αυτού δεχόμενος την ενέργειαν»), αυτός ο ψευτοθεολόγος τι απαντά : "Το θέμα τους είναι ο Αντίχριστος ενώ το θέμα της Αποκάλυψις του Ιωάννου δεν είναι ο Αντίχριστος αλλά ο Κύριος. Γι' αυτό και η λέξη Αντίχριστος δεν υπάρχει πουθενά".

Προ αυτής της υπέρμετρης βλακείας, ομολογουμένως, πρέπει να υποκλιθούμε και να κλείσουμε την παραπέρα συζήτηση για το "νεκρό πλάσμα" (sic) του αντιχρίστου, σύμφωνα με το «Άφες τους νεκρούς θάψαι τους εαυτών νεκρούς» του ψευδοδιδασκάλου.

Σ΄ ευχαριστώ και πάλι για την πληροφορία.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Τώρα που το θυμήθηκα. Ένα άλλο κατόρθωμα του εκσυγχρονιστή καθηγητή Πατρώνου ...

(Σημείωση, είναι εκσυγχρονιστής αλλά πάει να μας φέρει πίσω, στην εποχή της αρχαίας Εκκλησίας, από εδώ φαίνεται το μπέρδεμα που έχει αυτός και ο "θεολόγος" της ντροπής)

... είναι ότι θέλει να αποσυνδέσουμε το Μυστήριο της ιεράς Εξομολογήσεως από την Μετάνοια. Αυτοί οι "τύπου" Πατρώνος με τα παπαγαλάκια τους είναι αιρετικότατοι. Υποδύονται την αρχαία ευσέβεια και μας θέλουν να επιστρέψουμε στην αρχαία Εκκλησία των τριων πρώτων αιώνων. Όλα τα υπόλοιπα να τα διαγράψουμε, να τα ξεχάσουμε. Καταλαβαίνεις τι βρώμικο παιγχνίδι μας παίζουν;

Είχε αναπτυχθεί ένας διάλογος στον οποίο συμμετείχα και αν θέλεις, μπορείς να τον αναζητήσεις στο σύνδεσμο που ακολουθεί

http://amethystosbooks.blogspot.com/2010/10/blog-post_7308.html

Ετικέτες : Μετάνοια, Εξομολόγηση, Πνευματική καθοδήγηση