Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

Λόγος και αντίλογος

Αν συνεχίζω το διάλογο που άρχισα στο ιστολόγιο "Κατάνυξις" (*), είναι για να δούμε πόσο δίκιο είχαν όσοι έλεγαν ότι αυτού του είδους οι διάλογοι είναι εντελώς μάταιοι. Ίσως, όμως, μπορεί να βοηθήσουν όποιον διαβάζει με άδολη την προαίρεση, δηλαδή, με διάθεση μαθησιακή.

Σημείωση, σε πλάγια γραφή και χωρίς διορθώσεις οι απόψεις του ανώνυμου συνομιλητή.

1. Ξέρετε είναι πολύ εύκολα κάποιος να τσουβαλιάζει και να διαστρεβλώνει τα πράγματα ταυτίζοντας όλους με όλα , αλλά το ίδιο εύκολα γίνετε αντιληπτό και μπορεί να διακρίνει κάποιος αυτό το τσουβάλιασμα και την διαστρέβλωση αλλά και την ταύτιση που επιχειρείται από κάποιους άλλους .

KX
1α. Σχετικά με αυτό, ποιος τσουβαλιάζει και ποιος διαστρεβλώνει, βλέπε τα κατωτέρω

2. Η Ιεροσύνη από τα Ορθόδοξα ράσα δεν παύει να υπάρχει . Η παύση της ιεροσύνης των ράσων από έναν Ορθόδοξο Ρασοφόρο γίνετε μέσο της καθαίρεσης του από σύνοδο .

ΚΧ
2α. Παύση της ιεροσύνης γίνεται και μέσω του ιε΄ Κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου και προ συνοδικής διαγνώμης

3. Ο υπόλοιπος όμως κόσμος σώζετε από την ιεροσύνη των Ορθόδοξων Ράσων . Διότι κοινωνάει τα άχραντα μυστήρια από αυτά τα ράσα . Κοινωνάει σώμα και αίμα Κυρίου ανεξάρτητα εάν ο ιερέας έχει κοινωνία με αιρετικούς

ΚΧ
3α. Σώζεται, αν και εφόσον υπάρχουν ιερείς που τιμούν το ράσο, η τιμή δε στο ράσο, δεν είναι άλλα να λες, άλλα να πράττεις, και έτερα να πιστεύεις. Όποιος σέβεται ένα θεσμό, δεν σέβεται κάτι ανύπαρκτο. Σέβεται κάτι υπαρκτό, που το ζει, το αισθάνεται. Όποιος λοιπόν ζει και αισθάνεται την αλήθεια, δεν μπορεί να βλέπει και να ακούει "το άγιον Κοράνιο", ή το άλλο με τη Συναγωγή των Εβραίων "έχουμε τον ίδιο θεό με σας". Είτε το θέλετε, είτε δεν το θέλετε, ο οικουμενικός Βαρθολομαίος έχει εκπέσει του αξιώματος (θεσμού) τον οποίο εν-προσώπω φανερώνει (υποστασιάζει). Δηλαδή, καθιστά αισθητή και ζώσα την αλήθεια : το Πνεύμα της Αληθείας, τον Παράκλητο, τον ουράνιο Βασιλέα.

4. Ο Λώτ ήταν κάτοικος της πόλης Σόδομα και Γόμορρα . Ως κάτοικος της συγκεκριμένης πόλεως αυτόματα βρισκόταν στην ιδία κοινωνία με τους υπολοίπους της πόλεως . Αυτή όμως η κοινωνία δεν καθιστούσε τον Λώτ κοινωνό και στην αμαρτία των υπολοίπων . Για αυτό και ο Θεός τον έσωσε .

ΚΧ
4α. Προφανής η απαράδεκτη μίξη και συσχετισμός της κοσμικής κοινωνίας με την εν Χριστώ κοινωνία. Κοινωνός της αμαρτωλής κοινωνίας των Σοδόμων ήταν ο Λωτ, αλλά ήταν "καθήμενος παρά την πύλην", δηλαδή απόμακρα, και "πάροικος", δηλαδή ξένος. Ο οικουμενικός με όλα όσα κάνει, δείχνει ότι, ούτε "καθήμενος παρά την πύλην" είναι, ούτε και "πάροικος". Μετέχει πλήρως των πνευματικών Σοδόμων, όπως συμβαίνει με κάθε αίρεση. Αυτές όμως έπαψαν να υπάρχουν σήμερα.
Σας συνιστώ να διαβάσετε πάλι την ιστορία με τον Λωτ.

5. Η μνημόνευση του πατριάρχη γίνετε για τα Ορθόδοξα Ράσα του και όχι για τις προσωπικές του πράξεις που αφορούν αποκλειστικά τον ίδιο και το στενό του περιβάλλον στο οποίο λειτουργεί και εφαρμόζει αυτές τις απαγορευμένες πράξεις του

ΚΧ
5α. Προφανής και εδώ η αθεολόγητη προσπάθεια δικαιολόγησης των αδικαιολόγητων, από ένα που δηλώνει, μη το ξεχάσουμε κι αυτό, ότι δεν είναι οικουμενιστής και δεν έχει σχέση με οικουμενιστές. Αυτά που κάνει και αυτά που λέει ο οικουμενικός Βαρθολομαίος, περιφερόμενος ανά τον κόσμο, δεν αφορούν αποκλειστικά το στενό του περιβάλλον. Λειτουργεί και εφαρμόζει σε κοινή θέα τις απαγορευμένες πράξεις από τους ιερούς Κανόνες "γυμνή κεφαλή", καθόσον όλες οι θρησκείες μας οδηγούν στον ένα θεό (δικό του αυτό). Δηλαδή, όλοι είμαστε σωσμένοι, όπως έλεγε και ο αναθεματισμένος Ωριγένης.

6. Δυστυχώς δεν την έχετε την καλή διάθεση ότι και να σας αναφέρουμε . Υποκρίνεστε με αυτά που γράφετε . Δεν έχει λόγο να πει ψέματα ο γ.Νίκων και σε όλες του τις ομιλίες ξέρει πάρα πολύ καλά τι λέει και τι αναφέρει . Αν τώρα εσάς δεν σας συμφέρει αυτά που λέει και μας μαρτυρεί , αυτό είναι δικό σας πρόβλημα .

ΚΧ
6α. Το πρόβλημα δεν είναι δικό μου αλλά δικό σας. Ο γέροντας που αναφέρεστε, μπορεί να λέει αυτά που γράφει ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, για τα κλειδιά και τον Παράδεισο, αλλά να τα διαστρέφει, όπως κάνετε κι εσείς με τον ιε' Κανόνα της Πρωτοδευτέρας και όλα τα άλλα. Λοιπόν, βρείτε αυτό που γράφει ο άγιος κι εδώ είμαστε.

7. Εδώ φτάσατε στο σημείο η "ΓΟΧ" μέχρι και "οικουμενικό" πατριάρχη ΓΟΧ να βγάλετε !!!

ΚΧ
7α. Και γιατί ενοχλείστε ; Εσείς δεν γράψατε μόλις πιο πάνω ότι οι προσωπικές πράξεις του οικουμενικού σας, αφορούν αποκλειστικά τον ίδιο και το στενό περιβάλλον του; Το ίδιο γιατί να μη συμβαίνει και με εμάς τους ΓΟΧ ; Μονοπώλιο δεν είναι η αλήθεια, γράψατε παλαιότερα, και αφού δεν είναι μονοπώλιο, βγήκαμε και εμείς στην ελεύθερη αγορά. Έτσι καταντήσατε την πίστη και την Ορθοδοξία. Αυτά διδάσκετε, αυτό κάνουμε κι εμείς, ο κόσμος ας κάνει την επιλογή του. Αν θέλει μπορεί να φάει από το πρόσφορο που έγινε κρέας, αν θέλει μπορεί να φάει μόνο το πρόσφορο, μόνο το κρέας, ή αν δεν θέλει τίποτα από αυτά, ας έλθη σε μας, εμείς " έχομεν ώδε πέντε άρτους και δύο ιχθύας " μόνο.

(*)   http://katanixis.blogspot.gr/2013/11/2013_22.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: