Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Μας πλάνεψαν οι πλανεμένοι

Αυτά που ακολουθούν είναι από άλλο ιστολόγιο. Αγωνιστικό και Ορθόδοξο. Διερωτάτο ο συντάκτης ενός άρθρου πού βρήκε γραμμένη την "Κάρτα του Πολίτη" στα Ευαγγέλια ο π. Σαράντης Σαράντος. "Σε ποιό Ευαγγέλιο γράφει για Κάρτα", ρωτούσε και ζητούσε από τον π. Σαράντη να του απαντήσει. Πήρε το λόγο ένας Ανώνυμος και προσπάθησε να βάλει σε κάποια τάξη τον αγωνιστή και ορθόδοξο αρθρογράφο. Τη συνέχεια δεν τη γνωρίζω, όπως δεν γνωρίζω αν θα δημοσιευθεί και η δική μου παρέμβαση. Αν σας ενδιαφέρει, διαβάστε αυτά που έγραψα.

Για τον Ανώνυμο 28 Οκτωβρίου 2010 6:46 μ.μ.

Αγαπητέ μου,

Αν και οι προτεστάντες μας κατηγορούν ότι αλλοιώνουμε τις Γραφές, βάζοντας μέσα τις ερμηνείες των Πατέρων της Εκκλησίας - σημειωτέον κι εμείς τους κατηγορούμε γιατί δεν βλέπουν αυτά που βρίσκονται πίσω από τα άγια Γράμματα -, σήμερα βρισκόμστε στην ευχάριστη θέση να τους αποστομώσουμε : Να τους δείξουμε πόσο συνεπείς είμαστε, αφού σε κανένα Ευαγγέλιο δεν αναγράγφεται η "Κάρτα του Πολίτη" και συνεπώς, ο π. Σαράντης "κομίζει εις Αθήνας γλαύκα".

Εμείς δεν φοβόμαστε τίποτα, δεν θα μας πλανέψουν οι προτεστάντες και οι άλλοι, που τρομοκρατούν τους ευσεβείς Χριστιανούς. Και η Παγκόσμια Διακυβέρνηση να μας εγκατασταθεί, και τα Θρησκευτικά να βγάλουν από τα σχολειά, και την Ιστορία να τη διαγράψουν, και τη Λειτουργία να την κάνουν κατά πως ήθελε ο μακαρίτης ο Χριστόδουλος κι εκείνος ο άλλος - πως τον λένε βρε παιδί μου, ξεχνώ το όνομα, αυτόν με το "έλεερε άναξ" και τα παρόμοια - που τα θέλει όλα απλά και καταληπτά, και εν πάση περιπτώσει ό,τι και να γίνει, εμείς, ο καθένας μας δηλαδή, βαφτισμένοι είμαστε και βαφτισμένοι θα πεθάνουμε.

"Ον έκαστος κατά διάνοιαν έχει"
, εύχεται ο ιερεύς, εμείς όμως το κάναμε "ό έκαστος κατά διάνοιαν έχει". Η ατομική σωτηρία μας ενδιαφέρει και τι θα κάνουν οι άλλοι "κέφι τους και καπέλο τους", όπως λέει και η συνήθης πεζοδρομιακή επωδός. Να πάνε να κόψουν το λαιμό τους, ακούς εκεί, πήγαν και μας έφεραν μια ζουρλή προτεστάντισα με κάτι βλακείες που έγραψε και τώρα τρομοκρατούν τον κόσμο.

Τέρμα! Και όπως έλεγε κάποιος προορατικός (δεν ξέρω αν ήταν) "εμένα και χίλια σφραγίσματα να μου βάλουν τίποτα δεν φοβάμαι, την ψυχή μου την έχω δώσει στο Χριστό και σε κανένα άλλο δεν θα τη δώσω".

Χαρισματικός, μη μου πεις, ήτανε ο λευΐτης αυτός που τα έλεγε. Τόσο χαρισματικός ώστε αν τον ρωτούσε κανείς : "Μα καλά ο Χριστός σταυρώθηκε για σένα ή για όλο τον κόσμο;" η απάντηση που θα έδινε θα ήταν προφανώς "σταυρώθηκε για εμένα", για τον χαρισματικό δηλαδή!

Κατάλαβες, τώρα, αγαπητέ Ανώνυμε σε τι μπέρδεμα βρισκόμαστε; Θα το κατάλαβες υποθέτω. Αν όχι, τότε να πας και να ανοίξεις την Καινή Διαθήκη, να διαβάσεις τα Ευαγγέλια και ύστερα να έρθεις να μου πεις, πού βρήκε ο πατήρ Σαράντης ότι εκεί μέσα γράφει για την "Κάρτα του Πολίτη". Κάνε μου σε παρακαλώ τη χάρη, βοήθησε κι εμένα τώρα που γέρασα και τα μάτια μου δεν με βοηθούν. Άντε, να έχεις την ευχή μου.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΞΥΡΑΦΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!