Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

Δεύτερο Μέρος. Παράπλευρα Σχόλια

2) Τα "παράπλευρα Σχόλια" αποτελούν, τρόπον τινά, απόδειξη των ισχυρισμών του κ. Ν. Λάος. Για τον αναγνώστη, σημειώνω, είχα παρακολουθήσει στο παρελθόν ένα βίντεο με αφορμή την παγκόσμια - κυρίως αμερικανική - οικονομική κρίση με ομιλητή τον κ. Λάος. Μου το είχε στείλει ένας γνωστός μου. Αυτονόητο, με βρίσκει εντελώς ξένο η ιδιότητα του "ως ισόβιος πρόεδρος του Τάγματος των Πεφωτισμένων, δηλαδή των Ιλουμινάτι".

Τα σχόλια από την ιστοσελίδα "Ας μιλήσουμε επιτέλους" και την επί του Θέματος ανταλλαγή απόψεων μεταξύ του γράφοντος και ενός Ανώνυμου

 α) Ο χρήστης Kyprianos Christodoulides άφησε ένα νέο σχόλιο στην ανάρτηση "Δημήτρης Ιατρόπουλος: Αναφορά στον Δάσκαλο Σεφέρη":
Ενύπνιον τεχνολόγου
(για τα ακολουθούντα εκ του Άρθρου) :

"Δάσκαλε, δεν θέλω άλλα να σου αναφέρω, όλα τ’ άλλα, είναι ίδια με τούτα, μόνο αν θέλεις, αν γίνεται, μέσα στην διασυμπαντική απεραντοσύνη που διάγει η αθάνατη ψυχή σου, έλα στον ύπνο μου να μου διδάξεις ένα χαρμόσυνο μαντάτο. Δάσκαλε, βοήθησέ Μας."

κυπριανός χ :
Χαῖρε, φιλοσόφους ἀσόφους δεικνύουσα, χαῖρε, τεχνολόγους ἀλόγους ἐλέγχουσα.

β) Ο χρήστης Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο στην ανάρτηση "Δημήτρης Ιατρόπουλος: Αναφορά στον Δάσκαλο Σεφέρη":

Καλοί μου Χριστιανοί,"ήτανε" κι άλλα πράγματα ο Σεφέρης, ξέρετε. Κι εδώ αναφέρεται ποιητής σε ποιητή. Έχουν τη δικιά τους γλώσσα καμιά φορά αυτοί. Και τον δικό τους μυστικό τρόπο να ανεβοκατεβαίνουν τις αόρατες κερκίδες των λογισμών και των συλλογισμών. Κι ό,τι μίλησα τώρα δα για "κερκίδες", μην οπαδίζεστε, η Πίστις είναι Μητέρα όλων μας. Δεν χρειάζεται "Πατέρα" Θεό, Δία, Βούδα, Αλλάχ, Κρίσνα κλ.π. Ο Ιατρόπουλος,(τον γνωρίζω προσωπικά εδώ και αρκετές δεκαετίες), είναι Ενεργειακός Συμπαντιστής, το ίδιο υπήρξε και ο δάσκαλός του ο Σεφέρης, αφήστε τους μεταξύ τους να τα βρίσκουν, κρατήστε τον λόγο του ποιητή κι αν δεν σας πάει,απορρίψτε τον. Τα "χριστιανίσματα" όμως, δεν βοηθούν εδώ. Με το συμπάθιο,έτσι;

γ) Ο χρήστης Kyprianos Christodoulides άφησε ένα νέο σχόλιο στην ανάρτηση "Δημήτρης Ιατρόπουλος: Αναφορά στον Δάσκαλο Σεφέρη":

Αν εγώ και άλλοι "οπαδιζόμαστε", γιατί δεν "σεχταρίζεσαι" κι εσύ με άλλους, Ανώνυμε ; Έγραψε ο Ιατρόπουλος τα δικά του, έγραψα κι εγώ τα δικά μου. Εκείνος στη γλώσσα του, εγώ στη δική μου. Εκείνος με τα συμπαντικά του, εγώ με τα χριστιανικά μου. Αυτός να "συμπαντίζεται" κι εγώ να "χριστιανίζομαι". Αυτός με βοηθό το δάσκαλο Σεφέρη, εγώ με Δασκάλα την Παναγιά.
Με το συμπάθιο, έτσι ;

δ) Ο χρήστης Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο στην ανάρτηση "Δημήτρης Ιατρόπουλος: Αναφορά στον Δάσκαλο Σεφέρη":

Χαῖρε, ὅτι ἐμωράνθησαν οἱ δεινοί συζητηταί· χαῖρε, ὅτι ἐμαράνθυσαν οἱ τῶν μύθων ποιηταί. Χαῖρε, τῶν Ἀθηναίων τάς πλοκάς διασπῶσα· χαῖρε, τῶν ἁλιέων τάς σαγήνας πληροῦσα.

Καλέ μου κύριε Κυπριανέ, συμφωνώ πως οφείλει καθεμιά και καθένας μας να τιμά την γλώσσα του και επειδή όπως έγραψε κι ένας άλλος μεγάλος Ποιητής μας, ο Οδυσσέας Ελύτης, "την γλώσσα μου έδωσαν Ελληνική", επίτρεψέ μου να θεωρώ τους δύο αυτούς, αμέσως επόμενους απ τον δικό σου Χαιρετισμό, ως ευθέως ανθελληνικούς, διότι ο υμνογράφος χρεώνει στην Παναγίτσα (που την αγαπάμε ως σύμβολο και την τιμούμε στις αναρίθμητες ιδιότητες της λαϊκής μας παροιμιολογίας), βυζαντινολογικούς "εβραϊσμούς" γνωστούς και απ τους ψαλμούς του Δαυϊδ, κι όλα αυτά που τα δεχόμαστε την Κυριακή της Ορθοδοξίας παρουσία του εκάστοτε Προέδρου της Δημοκρατίας μας, γονυκλινούς παρακαλώ, ("ανάθεμα τοις ΄Ελλησι"κλ.π.) ως απάδοντα της δικιάς αίσθησης του Ελληνισμού, φίλτατε. Διότι εμείς, (οι όποιοι "εμείς") ούτε τους αρχαίους ΄Ελληνες φιλόσοφους απορρίπτουμε, ούτε τους μεγάλους τραγικούς ποιητές μας, ενώ παράλληλα σεβόμαστε την συμπαθή τάξη των αλιέων, ως προς την σημαντική κοινωνική προσφορά τους όπως και κάθε άλλο παραγωγικό κύτταρο της πατρίδας μας, όμως, "έκαστος εφ' ω ετάχθη" κατά το κλασσικό αρχαιοελληνικό μας απόφθεγμα, δεν είν' έτσι;

Το τελευταίο αυτό "δεν ειν' έτσι" είναι βεβαίως ρητορικό. Για σένα οπωσδήποτε δεν είναι έτσι. Απλώς με παρέσυρε το όμορφο ελληνικό σου ονοματεπώνυμο και στα γράφω ετούτα. Είπα,δεν γίνεται,ελληνίδα μητέρα θα τον θήλασε κι αυτόν, πάντοτε δε, με της παναγιάς την χάρη, αλλά αυτής της παναγιάς, που "εμείς" πάλι, όπως προδήλωσα, τιμούμε στην αγνότητά της κι όχι στη σπέκουλα των παρακμιακών βυζαντινιστών, που τελικώς κατέστρεψαν το ελληνικό ιδεώδες και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε σήμερα.. Δεν θα σε κουράσω άλλο, δεν θα μιλήσουμε άλλο, δεν θα κλείσω με κάποια εξυπνάδα, να ξέρεις μονάχα ότι ως ένας απλός ΄Ελληνας πολίτης (και όχι "πελάτης") πονάω για τον τόπο μου κι όσο για τον Ιατρόπουλο, το έργο και η πολιτεία του ανδρός ομολογούν τα πάντα γύρω απ αυτόν, δεν χρειάζεται άλλη δική μου στήριξη.
Έρρωσο αγαπητέ κύριε.

ε) Ο χρήστης Kyprianos Christodoulides άφησε ένα νέο σχόλιο στην ανάρτηση "Δημήτρης Ιατρόπουλος: Αναφορά στον Δάσκαλο Σεφέρη"

Σας ευχαριστώ για την απάντηση
Χαίρετε εν Κυρίω

 Αν ο ελληνικός λόγος είναι δομήτορ της παγκόσμιας Φιλοσοφίας, όμοια και ο εβραϊκός (;) είναι δομήτορ της παγκόσμιας Θεολογίας. Όπως, δε, η Φιλοσοφία απέκτησε σχολές, έτσι και η Θεολογία έχει τις δικές της. Ιδιοκτησιακό καθεστώς δεν υπάρχει, ούτε για την Φιλοσοφία ούτε για την Θεολογία.

 Όπως η Φιλοσοφία συμπυκνώνει τον περί ανθρώπου λόγο σε όσους δέχονται ή απορρίπτουν την αρχή του φιλοσοφείν, τον ίδιο συμβαίνει και με τη Θεολογία. Υπάρχουν αυτοί που δέχονται και εκείνοι που απορρίπτουν την αρχή του θεολογείν.

 Ωστόσο, υφίσταται σημαντική διαφορά μεταξύ του "δέχομαι" και του "πιστεύω", καθώς ...

 Σε αμφότερες τις περιπτώσεις, εξαιρούνται αυτοί που πιστεύουν. Η Φιλοσοφία δεν έχει ανάγκη την πίστη, Η Θεολογία την έχει. Η Φιλοσοφία δεν χρειάζεται "πρωτόκολλο" αποδοχής δια το φιλοσοφείν, η Θεολογία και χρειάζεται και το έχει, αν και εφόσον, κάποιος επιθυμεί να ασχοληθεί με αυτή.
 "Τοῦ λοιποῦ κόπους μοι μηδεὶς παρεχέτω" (Γλ. ς΄ ιζ΄)

Δεν υπάρχουν σχόλια: