Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

Η ΕΥΧΕΤΗΣ


Αναγνώστρια του ιστολογίου μου έστειλε μιαν ευχή για το Νεον ΄Ετος. Ήταν η εξής :

"ΚΥΠΡΙΑΝΟΥΛΗ ΜΟΥ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΜΟΥ, ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΩΤΙΚΗ ΣΟΥ ΖΩΗ, ΕΝ ΚΥΡΙΩ, ΒΕΒΑΙΩΣ ΠΑΝΤΟΤΕ!".

Δέχθηκα την ευχή της, αλλά χρειάστηκε να της απαντήσω :

Ευχαριστώ για την ευχή ως προς "τα καλύτερα" για το Νέον Έτος, οπωσδήποτε, χωρίς το ερωτικό καρύκευμα.

Σχετικά με "ερωτική ζωή εν Κυρίω", αυτή δεν την έχω, δεν την είχα, δεν τη θέλω και δεν την επιθυμώ, όπως οι περισσότεροι τη φαντάζονται ή την έχουν. Επειδή ξέρω πού βρίσκομαι. Προηγείται η εν ταπεινώσει και αληθεία ζωή.

Η ζωή που πέρασαν στην άσκηση, στη χαμευνεία, στη νηστεία και σε πλείστα άλλα αθλήματα οι αθλητές της ερήμου, τότε που υπήρχε, εκείνοι μπόρεσαν και μίλησαν, έγραψαν για θείον έρωτα. Τον έζησαν στη μόνωσή τους, τον γεύτηκαν μέσα στις σπηλιές.

Εμείς είμαστε "βαθειά νυχτωμένοι". Και αν γράφουμε για "ερωτική ζωή εν Κυρίω" (sic) είναι διότι θέλουμε να γίνουμε διάσημοι ή να γράψουμε βιβλίο και βιβλία. Να γίνουμε συγγραφείς και να θεολογήσουμε (σημ. φιλο-ψυχο-λογήσουμε) για την "αρχή της ηδονής". Δεν συγκαταλέγεται στις προθέσεις μου και στην προαίρεσή μου κάτι ανάλογο.

Το έκαναν άλλοι και είχαν όλοι κακό τέλος. Οι Εβραίοι έφτιαξαν το "χρυσό μόσχο". Αρχή της ηδονής ήταν τότε ο ουρανίσκος και φυσικά ο πλούτος. Μετά αρχή της ηδονής ήταν η φιλοσοφία, το σκέπτεσθαι και "dum spiro spero". Όποιος ελπίζει, ζει την ηδονή φιλοσοφώντας. Αλλά κατάλαβαν ότι "πρώτα ζεις, μετά φιλοσοφείς" (primum vivere deinde philosophari). Έπειτα ο Φρόιντ έβαλε στη θέση τους τα πράγματα. Αρχή της ηδονής είναι το σεξ, όχι η "μάσα" και η φιλοσοφία. Πέρασε όμως κι αυτή η μόδα. Το ζήτημα έπρεπε να δέσει με κάτι άλλο. Ανακαλύψαμε ότι αρχή της ηδονής είναι η κατανάλωση. Προηγήθηκε όμως η "σχέση", ήταν κι αυτό η αρχή της ηδονής, διότι όλα είναι "σχέση".

Έτσι λοιπόν πέσαμε με τα μούτρα στη "σχέση" και στην κατανάλωση. Καταναλώνουμε τον έρωτα, τη φιλοσοφία, τα πάντα, αλλά και τους ανθρώπους (με τη σχέση). Επειδή θέλουμε να φτιάξουμε τη νέα κοινωνία - και τάξη - που σε λίγο θα μας έρθη. Βάλαμε και κάποιους ασκητές αγίους δικούς μας μέσα στην κατανάλωση, και τώρα ευχόμαστε "τα καλύτερα για την ερωτική ζωή εν Κυρίω".

Αυτά για τους άλλους, όχι για μένα

Ευχαριστώ

15 σχόλια:

Σαλογραια η Ευαν.Παναγοπούλου-Κουτσούκου είπε...

ΚΥΠΡΙΑΝΟΥΛΗ ΜΟΥ
ΕΠΕΙΔΗ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΑΔΙΑΦΘΟΡΟ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΙΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΣΟΥ, ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΟΥ.
ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΞΙΩΘΕΙΣ ΑΓΙΑΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ!
ΝΑ ΠΑΡΑΣΥΡΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ, ΒΡΕΕΕΕΕ!
ΑΝΤΕΕΕ! ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!

Ανώνυμος είπε...

H ANIATH TΡΕΛΛΑ ΤΟΥ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΤΟΥ ΚΛΗΡΙΚΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ

http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2011/01/blog-post_3618.html

Χαρακτηριστική περίπτωση ο λεγόμενος ΙΚ, άλλως Αμέθυστος, άλλως Ιωάννης Καρδάσης, άλλως εκπαιδευτικός Ε.Κ., άλλως ειδικός μπαρκοντολόγος (γράφε φαιδρολόγος), ο οποίος εμφορείται από ένα ακραιφνώς κακόδοξο φρόνημα. Δεν χάνει την ευκαιρία με διάφορα ψευδώνυμα να διασύρει τον π. Παίσιο εξαιτίας της στάσης του για το ηλεκτρονικό φακέλλωμα.


Δεν φτάνουν τα προτεσταντιλίκια που καταγράφει στον “Αμέθυστο” και σε άλλα ιστολόγια - και για τα οποία δέχτηκε την καταλυτική κριτική του Μητροπολίτη Ναυπάκτου Ιερόθεου - τώρα άρχισε επίθεση εναντίον των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας και εναντίον κορυφαίων ορθόδοξων θεολόγων όπως του π. Γεώργιου Φλωρόφσκι τη θεολογία του οποίου ο μακαριστός Γέροντας Παίσιος είχε σε μεγάλη υπόληψη.


Αναφερόμαστε φυσικά στο γνωστό κληρικό της Πτολεμαίδας, το σκανδαλοποιό, το βωμολόχο και συστηματικό συκοφάντη, που διέπεται από ένα Βιβλικό "μονισμό" και μια Λουθηρανή λαικοκρατία και ο οποίος έπρεπε από καιρό να έχει κρεμάσει το πετραχήλι και να κυτάξει την ψυχή του.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Για τελευταία φορά θα δεχθώ να δημοσιεύσω σχόλιο που είναι άσχετο με την ανάρτηση, αφορά σε άλλους και άλλον, περιέχει χαρακτηρισμούς που δεν εγκρίνω και δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω πολλά απο τα διαλαμβανόμενα και τους εμπλεκόμενους.

Αν κάποιος θέλει να με πληροφορήσει, ώστε αν έχω κάτι να σχολιάσω να το αναρτήσω, θα ήταν προτιμότερο να μου στείλει απλά το σύνδεσμο. Τα υπόλοιπα είναι δικό μου θέμα.

Ευχαριστώ τον ανώνυμο για την ενημέρωση.

Ανώνυμος είπε...

Κακόμοιρε Κυπριανέ.
Σε εμπαίζουν απίστευτα οι δυνάμεις του σκότους και αντιδράς ψοφοδεώς και γελούν εκείνες εις βάρος σου...
ΚΡΙΜΑ!

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Απάντηση

Με εμπαίζουν απίστευτα οι δυνάμεις του σκότους και αντιδρώ ψοφοδεώς, επειδή δεν γελώ με την "εν Κυρίω ερωτική ζωή". Ίσως και με άλλα, που έχει κατά νουν ο ανώνυμος σχολιαστής.

Εκείνες γελούν σε βάρος μου. Εντάξει, αλλά "γελά καλά, όποιος γελά τελευταίος".

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Το ιστολόγιο δεν θα γίνει απολογητικό βήμα για κανένα. Δεν πρόκειται να φιλοξενήσει σχόλια όπου ένας θα γράφει για άλλο ή άλλους, με την προσδοκία ότι θα "φιλοτιμηθώ" (σε εισαγωγικά οπωσδήποτε) να πάρω το μέρος του ενός ή του άλλου. Ούτε θα επιτρέψω να γίνει αρρένα ταυρομαχίας μεταξύ των σχολιαστών.

Η επισκεψιμότητα και η αναγνωσιμότητα από σχολιαστές με αυτή τη νοοτροπία δεν με ενδιαφέρει.

Όποιος συμφωνεί καλώς, όποιος διαφωνεί ας αναζητήσει άλλη διέξοδο στα προβλήματά του.

Ανώνυμος είπε...

Ούτε της αλήθειας και του δικαιου και της σεμνότητας δεν θα γίνει απολογητικό βήμα;
π.χ. αν βλέπεις μια αδικία να γίνεται, θα πεις, α ωραία, δεν με παίρνουν εμένα τα σκάγια και άρα δεν έχω λόγο να πάρω θέση;
αυτό δεν είναι φιλοτομαρισμός;

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Εμπρός λοιπόν, εσύ που δεν είσαι φιλοτομαριστής, δηλαδή δεν σε ενδιαφέρει η ιδιωτική σου αλήθεια, η προσωπική σου σεμνότητα και το ατομικό σου δίκαιο, ανέβα στο βήμα για να μας καταγγείλεις τα δεινά της αλήθειας, του δικαίου και της σεμνότητας.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δεν βάζετε μετρητή επισκεπτών;;

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Προς ανώνυμο σχολιαστή

Δεν με ενδιαφέρουν ονόματα άλλων όταν υπογράφονται από ανώνυμο και ανώνυμους. Δεν με ενδιαφέρει τι κάνουν άλλοι και πώς αντιμετωπίζουν αυτό το ζήτημα.

Ανώνυμος ο σχολιάζων ανώνυμοι και οι κρινόμενοι. Γράψε αόριστα ότι ο δείνα ανώνυμος συκοφαντεί τον τάδε ανώνυμο και δείξε μας σε τι συνίσταται η συκοφαντία : Παράδειγμα, ότι ο ένας λέει οικουμενιστή ή προτεστάντη τον άλλο, επειδη έγραψε το και το. Ονόματα δεν χρειάζονται.

Ανώνυμος είπε...

Χριστοδουλίδη
μου αρέσεις ειδικά όταν το παίζεις και θιγμένη...παρθένα.
Πράγματι... ο...όφις σε παρασύρει ...

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Πράγματι, με παρασύρει. Αλλά κακό της κεφαλής του. Την κάνω "λιώμα". Όποιος δεν είναι φρόνιμος αυτά παθαίνει.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

ΕΡΩΤΗΣΗ :
"Γιατί δεν βάζετε μετρητή επισκεπτών;;"

ΑΠΑΝΤΗΣΗ :
Επειδή δεν με ενδιαφέρει.

Ανώνυμος είπε...

Η δύναμη χωρίς την αγάπη σε κάνει επιθετικό

Η τιμή χωρίς την αγάπη σε κάνει ψηλομύτη

Το καθήκον χωρίς την αγάπη σε κάνει κακόκεφο

Η ευθύνη χωρίς την αγάπη σε κάνει αδίστακτο

Η δικαιοσύνη χωρίς την αγάπη σε κάνει σκληρό

Η αλήθεια χωρίς την αγάπη σε κάνει κριτικό

Η ανατροφή χωρίς την αγάπη σε κάνει ατίθασο

Η εξυπνάδα χωρίς την αγάπη σε κάνει πονηρό

Η ευγένεια χωρίς την αγάπη σε κάνει υποκριτή

Η τάξη χωρίς την αγάπη σε κάνει σχολαστικό

Η γνώση χωρίς την αγάπη σε κάνει τυραννικό

Η περιουσία χωρίς την αγάπη σε κάνει τσιγκούνη

Η πίστη χωρίς την αγάπη σε κάνει φανατικό

Αλίμονο σε κείνους που τσιγκουνεύονται την αγάπη

Αυτοί φταίνε, όταν ο κόσμος αυτοδηλητηριασθεί

Τι είδους, λοιπόν, ζωή κάνεις, όταν δεν μπορείς

Ν' ΑΓΑΠΗΣΕΙΣ;

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Πολλά για την αγάπη και ένα για την αλήθεια

"Η αλήθεια χωρίς την αγάπη σε κάνει κριτικό"

Όταν απουσιάζει η αλήθεια όλα τα άλλα, ακόμη και η αγάπη, είναι σκάρτα.

Όποιος γνωρίζει την αλήθεια γίνεται αγάπη για να καταγγείλλει την υποκρισία της αγάπης.

Μόνο η αλήθεια θα σώσει τον κόσμο. Όχι η ομορφιά, όπως έγραψε ένας διάσημος συγγραφεύς.