Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

Ο θλιβερός φιλόσοφος του ΝΑΙ


Νομίζω ότι μια φράση συνοψίζει όλο το πρόβλημα. Ναι σημαίνει παίρνω την ευθύνη του εαυτού μου και του τόπου μου. Όχι παραιτούμαι από αυτήν στο όνομα του θυμού μου.
Στέλιος Ράμφος

κχ
Ώστε, έτσι, λοιπόν ; Ναι σημαίνει παίρνω την ευθύνη του εαυτού μου και του τόπου μου ; Συμπέρασμα ποιο είναι ; Ο εαυτός μου, το εγώ μου δηλαδή, είναι ο τόπος μου. Και η ευθύνη του εγώ μου, είναι η ευθύνη του τόπου μου. Μπράβο του ! Αυτό είναι το μάθημα Κοινωνιολογίας - κοινωνισμός ή κοινωνικότητα - του κυρίου Ράμφου. Και πάλι μπράβο του ! Ζήτω ο εγωισμός, ζήτω η ατομικότητα, ζήτω το εγώ μου. Το εμείς είναι κάτι άγνωστο στον θλιβερό αυτό φιλόσοφο. Μπορεί μετά από αυτό να θεωρηθεί ευρωπαϊκό το ΝΑΙ και εθνικιστικό το ΟΧΙ ; Ποιος θα μας δώσει την απάντηση ;

Αχ, καημένη Φιλοσοφία.

Πηγή  Athens voice

Δεν υπάρχουν σχόλια: