Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

Ένας αγαπητικός λιθοβολισμός βιντεοσκοπημένος


Ανώνυμος έγραψε :
"Το θέμα (σημ. "Χριστιανική ζωή και σεξουαλικές σχέσεις") δεν θα το λύσουμε εμείς με την ανωνυμία μας. Κατεγράφησαν τα υπερ και τα κατά. Ο καθένας μπορεί να κρατήσει την στάση του χωρίς να επιβάλει το εγώ του."

κχ
Το θέμα είναι να καταλάβουμε ότι ουδείς προσπαθεί "να επιβάλει το εγώ του". Άλλο το "εγώ μου", έτερο το "εγώ μας". Και αυτό είναι ο Κύριος.

Είδα το βίντεο, έφριξα, δεν μπορώ ακόμη να συνέλθω. Εκσυγχρονισμό να το πω ή καλύτερα εκμαυλισμό, και μάλιστα, με τις ευλογίες αυτού του π. Θεμιστοκλή Μουρτζανού.

Πείτε μου, σας παρακαλώ, τι μπορούμε να κάνουμε γι΄ αυτούς τους ... πλέοντες (Εν Πλω) στον ωκεανό της πλάνης ; Να βάλουμε την ερωτικότητα στη ζωή μας, κατά τον κ. Λιαμή, λες και δεν τη βάλαμε από τη Μεταπολίτευση και δώθε, λες και δεν καταργήσαμε τους Ιερούς Κανόνες, λες και δεν βροντοφωνάξαμε "αγάπη δίχως όρους και όρια", λες και δεν πέσαμε με τα μούτρα στην ερωτική "ξεθεομάρα", λες και δεν αλλάζαμε (καταναλώναμε) συντρόφους ερωτικούς σαν να ήταν πουκάμισα και τόσα άλλα "λες".

Αντί να συστήσουν - και περιοριστούν σε - όλα όσα γράφει η Καινή Διαθήκη για τον γάμο, αυτοί ξέχασαν και ξεχνούν ότι "Το Μυστήριο τούτο μέγα εστί εις Χριστόν και εις Εκκλησίαν". Βάλθηκαν να απομυστηριοποιήσουν τον γάμο με τον Φρόιντ, τη σεξουαλικότητα που τώρα πάνε να την κάνουν ερωτικότητα !

Τι άλλο να γράψω, δεν βρίσκω. Ο Κύριος να τους ελεήσει "59 καὶ ἐλιθοβόλουν τὸν Στέφανον, ἐπικαλούμενον καὶ λέγοντα· Κύριε ᾿Ιησοῦ, δέξαι τὸ πνεῦμά μου. 60 θεὶς δὲ τὰ γόνατα ἔκραξε φωνῇ μεγάλῃ· Κύριε, μὴ στήσῃς αὐτοῖς τὴν ἁμαρτίαν ταύτην. καὶ τοῦτο εἰπὼν ἐκοιμήθη".

Δεν υπάρχουν σχόλια: