Μικρούλη μου μην ανησυχείς, εμείς οι λίγοι θα φροντίσουμε να σου φτιάξουμε ένα καλύτερο κόσμο |
Προτίμησα το σχόλιο αυτό να το καταθέσω αλλού, όπου το άρθρο αναδημοσιεύθηκε, σε ξεχωριστή δε ανάρτηση το παρουσιάζω κι εδώ. Έχει ως ακολούθως
Από το άρθρο,
"Οι τρομοκρατικές συμμορίες του μίσους και του αίματος, τόσο αυτές με τις «ακροαριστερές» μεταμφιέσεις (17N, Σέχτες, “αντιεξουσιαστές» κουκουλοφόροι και CIA), όσο και αυτές με τις «ακροδεξιές» και ναζιστικές προβιές (Χρυσή Αυγή και CIA), είναι παρακρατικά «αποσπάσματα» του νεοταξικού καθεστώτος. Έχουν ΚΟΙΝΟΥΣ στρατηγούς: Τις πλανητικές (και τις υπόδουλες εγχώριες) μυστικές υπηρεσίες…"
KX
Όσο και σε όσα συμφωνεί κανείς με τα ανωτέρω (*), εντούτοις βρίσκεται σε δυσκολία με τα παρακάτω, που κι αυτά είναι μέρος του άρθρου :
"Αυτή η ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ του νεοταξικού φασισμού είναι πολυδιάστατη: Ξεκινάει από την κατασκευή, οργάνωση και καθοδήγηση των τρομοκρατικών ένοπλων «ομάδων κρούσης» «ακροαριστερών» και «ακροδεξιών» μεταμφιέσεων (...) και επεκτείνεται στο κομματικό φάσμα: Στους δίδυμους αδελφούς της δεξιάς-ακροδεξιάς και νεοταξικής «αριστεράς»… "
ΚΧ (συνέχεια)
Αίφνης, η ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ αλλάζει. Από το δίδυμο ακροδεξιά και ακροαριστερά μεταπηδάμε στη ναζιστική ακροδεξιά χωρίς εισαγωγικά ή "αμφίεση", άρα γνήσια, και τη νεοταξική "αριστερά" με εισαγωγικά και βέβαια "αμφίεση", άρα νόθα.
Πώς συμβαίνει λοιπόν, βάσει πάντα της ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗΣ, από τη μια να έχουμε τη γνήσια ναζιστική δεξιά και από την άλλη τη νόθα νεοταξική αριστερά; Ο σωστός συλλογισμός θα ήταν αν είχαμε τη γνήσια ναζιστική δεξιά από τη μια μεριά, να έχουμε και τη γνήσια ναζιστική(;) αριστερά από την άλλη, οπότε η σύνθεση μας δίνει την - με εισαγωγικά λόγω δημοκρατικότητας - "νεα τάξη".
Αλλά η νέα τάξη είναι άνευ εισαγωγικών. Διότι οι δυο πυλώνες που τη στηρίζουν είναι η ναζιστική δεξιά (ακροδεξιά) χωρίς τα εισαγωγικά, και η ναζιστική(;) αριστερά (ακροαριστερά) χωρίς το ερωτηματικό.
Το μόνο λοιπόν που μπορεί κανείς να πει, είναι ότι το συμπέρασμα του αρθρογράφου, που έχει να κάνει με την παρακρατική κατασκευή, οργάνωση και καθοδήγηση των τρομοκρατικών "ομάδων κρούσης", όπως γράφει για να καταλήξει στο :
"Όλο το δόλιο παιχνίδι του νεοταξικού φασισμού στηρίζεται και παίζεται πάνω στα σκέλη: Δεξιά-ακροδεξιά και νεοταξική «αριστερά»",
πάσχει, και είναι σαφώς ετεροβαρές, αν λάβουμε υπόψη την σε εισαγωγικά (νόθα) αριστερά της νέας τάξης. Για να φέρουμε λοιπόν στα ίσα τη ζυγαριά, η γνήσια δεξιά, την οποία αντιπαραθέτει στη νόθα αριστερά, είναι κι αυτή νόθα. Η νέα τάξη όμως, όπως είπαμε, δεν είναι. Είναι γνήσια διότι γνήσια είναι και τα υλικά που τη δομούν : Η άκρα δεξιά και η άκρα αριστερά. Αυτές είναι οι δυο όψεις που έχει το ολοκληρωτικό, ναζιστικό άμα και κομμουνιστικό, νόμισμα της - δημοκρατικής πλέον αφού έμαθε - νέας τάξης.
Σε παρένθεση,
ελπίζω η διαλεκτική ανάλυση αυτή να είναι επιθυμητή στην ιστοσελίδα σας.
(*) Ο αρθρογράφος παραβλέπει ότι ένα 7% ψήφισε το κόμμα της Χρυσής Αυγής και είναι τώρα μέσα στο Κοινοβούλιο, ενώ οι ακραίες μη συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ δεν μπόρεσαν να το επιτύχουν. Ίσως, λόγω της ώσμωσης, και εξ αυτής (ώσμωσης) κινδύνεψε το ΚΚΕ να μείνει εκτός Κοινοβουλίου.
4 σχόλια:
Τελικά, η άκρα δεξιά είναι όπως κατηγορείται, ενώ η άκρα αριστερά, δεν είναι όπως κατηγορείται;
Είναι καλύτερη;Είναι χειρότερη;
Υπάρχει λοιπόν νεοταξική δεξιά και νεοταξική αριστερά σε παρένθεση.
Ο Κύριος είπε, πως το Σάββατο έγινε για τον άνθρωπο και όχι ο άνθρωπος για το Σάββατο.
Τα πολιτικά συστήματα διαφέρουν μόνο ως προς την αγριότητα με την οποία εφαρμόζουν την αντίρρησή τους στα λόγια του Κυρίου, ότι ο άνθρωπος έγινε για το Σάββατο. Ουσιαστική διαφορά δεν υπάρχει. Υπάρχει ή ίδια πονηρία και υποκρισία. Διαφέρουν μόνο ως προς την ένταση.
Είναι η ίδια υποκρισία που σταύρωσε τον Κύριο, "συμφέρει να χαθεί ένας άνθρωπος για να σωθεί το σύνολο".
Εδώ πρέπει να γίνει η διευκρίνηση ότι το θύμα είναι συγκεκριμένο,ένας άνθρωπος με την ιστορία του, την οικογένειά του, τους φίλους του, την πίστη του, την ελπίδα του, ενώ το σύνολο είναι δεν είναι το πραγματικό, αλλά η ερμηνεία του πραγματικού, που δίνει κάποια οργάνωση ή κάποιο κόμμα ή κάποιος χαρισματικός ηγέτης!
Το πρόβλημα, αγαπητέ κύριε Λαγκουβάρδο, και σας ευχαριστώ για το σχόλιο, είναι ότι οι διαστροφείς της Χριστιανοσύνης αναπόφευκτα διαστρέφουν και την πολιτική, όπως χαρακτηριστικά γίνεται με αυτό το "ο άνθρωπος δια το Σάββατο". Δηλαδή, ο άνθρωπος έγινε για να υπηρετεί τους θεσμούς, δηλαδή την πολιτική, αν προς στιγμή εκλάβουμε την πολιτική σαν θεσμό.
Αλλά πώς μπορεί να γίνει αυτό; Είναι ποτέ δυνατόν το ψεύδος, η υποκρισία, η αδίστακτη οικονομική τοκογλυφία και πλήθος άλλα συναρτώμενα να γίνουν θεσμός; Είναι εντελώς παρανοϊκό. Επί πλέον, ο άνθρωπος που δεν πιστεύει πώς μπορεί να αναγορεύει την πολιτική σε θεσμό ή να επιδιώκει την εμπιστοσύνη στην πολιτική;
Θεσμός είναι ο άνθρωπος, όχι όμως ο υποκριτής και ψεύτης άνθρωπος. Είναι ο Θεάνθρωπος, η ενυπόστατη και έμπρακτη αλήθεια, ο μόνος "υιός του ανθρώπου", τον οποίο μάχεται λυσασμένα το πολικοθρησκευτικό ιερατείο του σιωνισμού - σήμερα παγκόσμιο - και ανακηρύσσει τα κύρια χαρακτηριστικά της πολιτικής : ψεύδος, απάτη, έγκλημα, σε θεσμό. Έχει δε και το θράσος να μας ζητά να την εμπιστευόμαστε! Τέτοιο ήταν το φαρισαϊκό ιερατείο της εποχής του Κυρίου, τέτοιο είναι και σήμερα. Σας θυμίζω το : Αν τον αφήσεις ελεύθερο, θα πούμε στον Καίσαρα ότι δεν είσαι φίλος του.
Οι θεσμοί, το Σάββατο, έγιναν για τον άνθρωπο - τὸ σάββατον διὰ τὸν ἄνθρωπον ἐγένετο - εάν και εφόσον υπάρχει το αδιαμφισβήτητο πρότυπο, το πρόσωπο του θεσμού. Αν δεν υπάρχει, τότε ο άνθρωπος γίνεται θύμα μιας κίβδηλης και εγληματικής πίστης, η οποία τον καλεί να την εγκρίνει, να την κατοχυρώσει, να την επιβραβεύσει δια της ψήφου. Και αυτό συμβαίνει σήμερα δυστυχώς. Τι άλλο λοιπόν μας μένει να πούμε εκτός από το "ο έχων νουν ψηφισάτω".
"Στους δίδυμους αδελφούς της δεξιάς-ακροδεξιάς και νεοταξικής «αριστεράς»… "
Ε, γιατρέ, ὅ συντάκτης ἔχει ἀριστερές καταβολές. Ἄς δείξουμε κατανόηση :-)
Δείχνουμε cummulus, δείχνουμε. Αλλά δεν μπορούμε να μένουμε με κλειστό το στόμα. Κάπου δεν λέει "δώσε αφορμή στο σοφό να γίνει σοφώτερος"; Αυτό κάνω και ελπίζω να υπάρχει καλή προαίρεση.
Δημοσίευση σχολίου