Δεν μπορώ να καταλάβω σε τι μας λείπει η "Διαρκής Επανάσταση" |
Δημοσιεύθηκε σε ιστοσελίδα (blog) λεπτομερής καταγραφή του "Καταστατικού" της Χρυσής Αυγής, αυτού του νέου πολιτικού σχηματισμού που ήλθε να ταράξει τα λιμνάζοντα ύδατα της σιωνιστικής μας δημοκρατίας με το επαμφοτερίζον πρόσωπο άλλοτε του σοσιαλισμού και πότε του καπιταλισμού. Με την ευκαιρία σημειώνουμε και τούτο. Τώρα που ο εφαρμοσμένος σοσιαλισμός απέτυχε με το σοβιετικό μοντέλο του Στάλιν και των διαδόχων του, βρήκαν μερικοί κατάλληλη την ευκαιρία, ώστε να προτείνουν την εφαρμογή του μη εφαρμοσθέντα τροτσκισμού. Αυτός, μας υπόσχονται, είναι ο καλύτερος αντικαταστάτης του, εκ των πραγμάτων, ατυχήσαντος μαρξισμού.
Δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθεί κανείς με το παιδαριώδες, για να μη γράφω κάτι βαρύτερο, "Καταστατικό των αρχών του Αρχηγού" της Χρυσής Αυγής, ούτε φυσικά και να πληροφορήσει με τέτοιου είδους ιδεολογικά μανιφέστα "όσους χριστιανούς βιάστηκαν να θεωρήσουν ως έντιμους υπερασπιστές της Ορθοδοξίας και αντισυστημικούς πατριώτες, τα λεβεντόπαιδα της Χρυσής Αυγής", καθώς γράφει το ιστολόγιο που αναδημοσιεύει αυτή τη μπροσούρα..
Ωστόσο, εντύπωση προκαλεί γιατί το εν λόγω ιστολόγιο - είναι και πατριωτικών αρχών σημειωτέον - δεν δείχνει την ίδια φροντίδα ενημέρωσης και πληροφόρησης των άλλων χριστιανών (ποιών;), οι οποίοι είτε παραμένουν θιασώτες ενός ανανεωμένου και αναθεωρημένου μαρξισμού - στην καλύτερη περίπτωση χριστιανομαρξισμού ή χριστιανοσοσιαλισμού -, στη δε χειρότερη του Τρότσκι με τη "Διαρκή Επανάσταση". Τον οποίο, όπως έγραψα, θυμήθηκαν τώρα, και τον έβγαλαν απ΄ το σεντούκι του, λες και δεν είναι πάντα παρών. Διαρκή επανάσταση δεν έχουμε στην Επιστήμη; Διαρκή επανάσταση δεν έχουμε στην Τέχνη, στην Οικονομία και όπου αλλού; Σε τι μας λείπει η "Διαρκής Επανάσταση"; Μήπως διότι εκεί, στον Τρότσκι ή στους άλλους, δεν υπάρχει το αντίστοιχο "Καταστατικό αρχών του Αρχηγού"; Μα, αν δεν κάνω λάθος, αυτό σκιαγραφείται εναργώς, αν κανείς υποβληθεί στον κόπο να διαβάσει τα έργα των εγκεφάλων που ανάλυσαν τη βίβλο του Μαρξ, όθεν και προήλθαν οι λενινισμοί, σοσιαλισμοί, τροτσκισμοί, μαοϊσμοί, υπαρξισμοί και αρκετοί άλλοι αριστερής έμπνευσης -ισμοί.
Θα τους συνιστούσα λοιπόν να αναλάβουν και αυτή την καλή ενημερωτική προσπάθεια, για να μη την αφήνουν σε άλλους, εξ ορισμού, πιθανόν, φερομένων και ως φασιστοναζιστών.
Τις λεπτομέρειες στον ακολουθούντα δεσμό : http://klassikoperiptosi.blogspot.gr/2012/12/1987.html
9 σχόλια:
ΚΛΑΣΣΙΚΟΠΕΡΙΠΤΩΣΗ :
κ. Χριστοδουλίδη κατ΄αρχάς ευχόμεθα ο ενανθρωπησθείς Κύριος ημών Ιησούς Χριστός ( και όχι ο Μίθρας ή ο Ηρακλής ή οι άλλοι αγαπημένοι της Χρυσής Αυγής) να σας ευλογεί και να φωτίζει την δική μας και την δική σας διάννοια.
Θα ήταν ενδιαφέρον να μας παραθέσετε στοιχεία όσον αφορά τις αναφορές σας στους νεορθοδόξους ( τους οποίους δεν έχω προσωπικά σε καμία εκτίμηση) και την επεξεργασία των Αγίων Θεοφόρων Πατέρων Γρηγορίου Νύσσης και Ιωάννου του Χρυσοστόμου απο τον Μάρξ ,η κοσμοθεωρία του οποίου κατά τους ισχυρισμούς και σύγχρονων θεωρητικών του εθνικοσοσιαλισμού ( θα δημοσιεύσω σύντομα αποκαλυπτικά στοιχεία - ντοκουμέντα) θεωρείται ως η πλησιέστερη "συγγενής".
Αν λοιπόν έχτε ΣΤΟΙΧΕΙΑ και όχι απλές γενικές αναφορές καταθέστε τις.
Υπενθυμίζω σε όσους έχουν διαβάσει τα δεκάδες "ορθόδοξα" σχόλιά σας υπέρ της Χ.Α, ότι ποτέ δεν απαντήσατε στα καυτά ερωτήματα που προκύπτουν απο τις αποκαλύψεις μας σχετικά με την αντιχριστιανική ιδιοσύσταση αυτού του εθνικοσοσιαλιστικού κόμματος ( και όχι "εθνικιστικού" όπως ψευδώς ισχυρίζονται τελευταίως οι χρυσαυγίτες).
Και για να τελειώνουμε με τις διάφορες λασπολογίες που κατά καιρούς εξαπολύετε εναντίον μας,δηλώνουμε για άλλη μια φορά σε κάθε κομματικό μύωπα, ότι δεν είχαμε ούτε έχουμε και ούτε θα έχουμε σχέση με κανένα κομματικό μαντρί είτε βρίσκεται στα αριστερά είτε στα δεξιά του σιιωνιστικού στρατοπέδου της Νέας Τάξης Πραγμάτων.
Το "αξίωμα" που πολλές φορές προβάλλετε ότι δήθεν όσοι εκ των Ορθοδόξων καταγγέλλουν το αποκρυφιστικό "DNA" της Χ.Α είναι "νεορθόδοξοι μαρξιστές" κ.λ.π, δεν "περνά" παρά μόνο σε τυφλωμένους οπαδούς αυτού νεοναζιστικού ποιμνιοστασίου.
Σχετικά με την "καραμέλα" γιατί δήθεν δεν ασκούμε κριτική για άλλα κομματικά μορφώματα κ.λ.π,συστήνουμε καλύτερο διάβασμα στις 6000 αναρτήσεις της Κλασσικοπερίπτωσης.
ΚΧ
Θα ήταν ενδιαφέρον να μας παραθέσετε στοιχεία όσον αφορά τις αναφορές σας στους νεορθοδόξους (...) Αν λοιπόν έχτε ΣΤΟΙΧΕΙΑ και όχι απλές γενικές αναφορές καταθέστε τις
κχ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ ΕΓΡΑΨΑΝ
Ἴων Δραγούμης
Δημήτριος Καμπούρογλου
Ἄγγελος Σικελιανός
Κωστῆς Παλαμᾶς
Μιλτιάδης Μαλακάσης
Μυρτιώτισσα
Γρηγόριος Ξενόπουλος
Βλάσσης Γαβριηλίδης
Δ.Ι. Καλογερόπουλος
Δ.Π. Ταγκόπουλος
Παῦλος Νιρβάνας
Δημήτρης Πικιώνης
Ἀνδρέας Ἐμπειρίκος
Ὀδυσσέας Ἐλύτης
Σοφία Λασκαρίδου
Γ.Κ. Κατσίμπαλης
Δημήτρης Λαζογιῶργος - Ἑλληνικὸς
Ἐπαμεινώνδας Παντελεμίδης
Ῥένος Ἀποστολίδης
Κ.Θ. Δημαρᾶς
Δημήτρης Κιτσίκης
Πέτρος Χαρτοκόλλης
Μελέτης Μελετόπουλος
Κλεοπάτρα Λυμπέρη
Ἰωάννης Γιαννόπουλος
Ἐνέπνευσε (σ.σ. Ο Π. Γιαννόπουλος) καὶ ἐπηρέασε, ἄμεσα καὶ ἔμμεσα, συχνὰ ἀποφασιστικά, διανοητές, ποιητὲς καὶ καλλιτέχνες, πολιτικούς. Ὁ Ἴων Δραγούμης ἔγραψε γιὰ τὸν Γιαννόπουλο: «...μοῦ φάνηκε σὰν τὸν βοριὰ τὸν παγωμένο ποὺ μανιασμένος σαρώνει τοὺς βρώμιους ἀπὸ μικρόβια ἀέρηδες καὶ ἀπὸ κάθε βρώμα ἢ σκουπίδι καθαρίζει τὸν κόσμο... Σ᾿ αυτοῦ τὸν ρυθμὸ τὴ ζωή μου τονίζω.» Ποιητὲς καὶ καλλιτέχνες τὸν ὕμνησαν (Κωστῆς Παλαμᾶς («ὁ Ἀντίνοος ἔφηβος, ὁ πιὸ λαμπρὸς ποὺ ζοῦσε»), Ἄγγελος Σικελιανός («Κι ἔφερε ἡ φήμη ... μοναχὸ κριτὴ τὸν Ἥλιο»), Μιλτιάδης Μαλακάσης («σ᾿ εὐλάβεια μνήμης, ὦ Ἀπολλώνιε ζῆσε, Νέος μαζὶ κι Ἀρχαῖος»), Μυρτιώτισσα («Εὐγενικέ μας φίλε...»)) καὶ ἐμπνεύστηκαν ἀπὸ αὐτόν (Γιῶργος Σεφέρης, Ὀδυσσέας Ἐλύτης καὶ ὁλόκληρη ἡ Γενιὰ τοῦ ᾿30, Δημήτρης Πικιώνης, Ἄρης Κωνσταντινίδης, Γιάννης Τσαρούχης, Κώστας Φέρρης, Λίνος Καρζής, Κ. καὶ Γ. Κατσίμπαλης, Ἀγγελικὴ Χατζημιχάλη κ.ἄ.)
Να σημειώσω, πέραν του ότι η γενιά του ΄30 είναι ιδιαιτέρως τιμώμενη εκ μέρους των νεοορθοδόξων, ο Ν.Δ. Τριανταφυλλόπουλος, γνωστός για το έργο του Παπαδιαμάντη που επιμελήθηκε, συνέστησε στον γράφοντα να διαβάσει την "Ελληνική Γραμμή", τότε από τις εκδόσεις "Γαλαξίας", του Π. Γιαννόπουλου. Προφανώς δεν θα το θυμάται.
Όσο για την άριστη επεξεργασία των
ιερού Χρυσοστόμου και Γρηγορίου Νύσσης εκ μέρους του Μαρξ, θα ήταν καλύτερα να ρωτήσετε τον π. Γ. Μεταλληνό. Αν, τώρα, θέλετε λεπτομέρειες από τις συναναστροφές μου με μαρξιστές, οι οποίοι είχαν τον ειδικό ρόλο του ινστρούκτορα, σε συζήτηση που είχα με έναν από αυτούς μου είχε πει : Εμείς απευθυνομαστε σε εργάτες, δεν μας ενδιαφέρει τι δουλειά κάνουν, τους λέμε λοιπόν : Σημασία δεν έχει η αυτό που κάνεις, αλλά οι ιδέες που έχεις. Παρατήρησα ότι αυτό ήταν παρμένο από τους πατέρες της Εκκλησίας. Η απάντηση : Αυτοί ήταν όλοι τους αστοί, δεν ήταν προλετάριοι.
Και κάτι τελευταίο :
"συστήνουμε καλύτερο διάβασμα στις 6000 αναρτήσεις της Κλασσικοπερίπτωσης"
Αν είχατε συνέπεια προς αυτά που γράφετε και ελάχιστο σεβασμό στον συνομιλητή σας, δεν θα μου συνιστούσατε να διαβάσω τις 6.000 αναρτήσεις σας. Θα ήταν αρκετές 3 με 4 παραπομπές συνδέσμων.
ΚΛΑΣΣΙΚΟΠΕΡΙΠΤΩΣΗ :
Κύριε Χριστοδουλίδη έλεος!
Δεν θα μας βάλετε και εσείς στην ιδεολογική μέγγενη της Νέας Εποχής με τις ενμμονές σας στο δόγμα "πας μη χρυσαυγίτης μαρξιστής".Ο ελληνικός λαός έχει σιχαθεί αυτά τα άθλια αξιώματα που εκπορεύονται από όλα τα κόμματα(μηδέν ενός εξαιρουμένου)της παρακμής και της συμφοράς.
Όταν (ο μη γένοιτο) το κόμμα της Χ.Α το οποίο υποστηρίζετε με "ορθόδοξο" τρόπο αλλά και με φανατισμό έλθει στην εξουσία,τότε ελάτε να μας ανακρίνετε στις φυλακές για να διαπιστώσετε αν και κατά πόσο είμαστε μακρυά απο την ιδεολογική καθαρότητα των φίλων σας.
Φτάνει πιά.
Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να απολογούμεθα σε χρυσαυγίτες και σε οποιονδήποτε άλλον "μαντρωμένο" κομματικά, ούτε ασφαλώς να σπαταλούμε τον χρόνο μας για να αποδείξουμε σε σας και σε κάθε άλλον ότι δεν είμαστε "ελεφαντες".
Ακόμα περιμένω να απαντήσετε με ένα ναι ή με ένα οχι αν υποστηρίζετε τις θέσεις του Μιχαλολιάκου στο βιβλίο του για τυον Π. Γιαννόπουλο το οποίο θυμίζω σε όσους λένε ότι η Χ.Α "άλλαξε" επανεκδόθηκε για 3η ή 4η φορά και κυκλοφορεί σε λίγες ημέρες .
Όσοι Χριστιανοί δεν ξέρουν περί τινιος προκειται ας δουν την σχετική ανάρτηση της κλασσικοπερίπτωσης: Ένα αντιχριστιανικό εγχειρίδιο απο τον αρχηγό της Χρυσής Αυγής
Προς Ορθόδοξους χριστιανούς
Γιατί η Χρυσή Αυγή
είναι φορέας αντιχριστιανικών αντιλήψεων και πρακτικών
Οι θέσεις του Μιχαλολιάκου για τον Γιαννόπουλο θα με απασχολούσαν, αν οι πολιτικές του θέσεις ήταν ταυτόσημες ή ελαφρά παραλλαγμένες από τις θέσεις όλων αυτών, που επί σαράντα χρόνια μας κορόϊδευαν και μας εγκλώβιζαν μέσα στη σάπια δημοκρατία τους - των σιωνιστικών προδιαγραφών για να εξηγούμαστε.
Η απάντησή μου προς τον κύριο Δημάρη δεν είχε ουδεμία σχέση με όλα αυτά που μου καταλογίσατε. Πού βρήκατε, μέσα στο ολιγόλογο σχόλιο που άφησα, ότι θέλω να σας βάλω στην ιδεολογική μέγγενη της Νέας Εποχής; Και πώς ανακαλύψατε σ΄ αυτά εμμονές στο δόγμα "πας μη χρυσαυγίτης μαρξιστής"; Πάλι, πώς με κοσμείτε με φόντο τον φανατισμό και με καλείτε νε έρθω στις φυλακές να σας ανακρίνω, "όταν το κόμμα της Χρυσής Αυγής έλθη στην εξουσία";
Αυτά, και τα υπόλοιπα που μου αποδίδετε, φανερώνουν ένα πράγμα : Την προκατάληψη που έχετε όχι προς τα κόμματα της συμφοράς, αλλά προς κάθε συμφοριασμένο, που τώρα καταλαβαίνει ότι του παίρνουν πίσω όχι μόνο όσα έβγαλε με τον τίμιο ιδρώτα του. Του αρπάζουν κι αυτήν ακόμη την πατρίδα του.
Κραυγή απελπισίας υψώνετε κι εσείς γι΄ αυτά, αλλά, όπως συνέβη κατά το παρελθόν, "ο εστώς όχλος ακούσας έλεγε βροντήν γεγονέναι". Κραυγήν έχετε, φωνή όμως όχι.
Η προς τον κ. Χ. Δημάρη απάντηση (μνημονεύει εκκλησιαστικούς πατέρες οι οποίοι είναι κατά της αποθησαύρισης πλούτου, δηλαδή, είναι κατά του κεφαλαίου)
Προς τον κ. Χ. Δημάρη
Και ταύτα μεν για τον αντιχριστιανικό καπιταλισμό. Με τον μαρξισμό τι γίνεται; (Παρένθεση, βγάζω έξω τον κομμουνισμό για να μη το μπλέκουμε). Είναι χριστιανικός; Και σε ποιων τα χέρια μαζεύεται το μαρξιστικό κεφάλαιο; Μαζεύεται στα χέρια του λαού ή στα χέρια λίγων, που υποτίθεται νοιάζονται για το λαό και διαχειρίζονται το συσσωρευμένο από το λαό κεφάλαιο;
Ποιος ήταν εκείνος ο μαρξιστής, που μας είπε ότι "δεν θέλω να με υπηρετείτε, αλλά να σας υπηρετώ"; Από ξύλινη γλώσσα χορτάσαμε και ο λαός μας παραδέρνει, γιατί ακούει συνέχεια, ένθεν κακείθεν, ψεύτικα και υποκριτικά συνθήματα "για το λαό", για "κοινωνικά συμβόλαια με το λαό", για "εκμεταλλευτές του λαού" και για το νέο μας νόμο : "Το δίκιο του εργάτη".
Χρήστος Δημάρης είπε...
Χρόνια πολλά κύριε Χριστοδουλίδη! Αφού είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος δεν είμαι μαρξιστής. Όμως οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί έχουν πολλά κοινά σημεία με τα κοινωνικά μαθήματα των μαρξιστών. Την ίδια γνώμη έχουν και ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος και ο γέροντας Παΐσιος. Μην ξεχνάτε πως η παράδοση των Ορθοδόξων είναι κοινοβιακή-ασκητική. Επίσης το κοινωνικό πρότυπο των Ορθοδόξων είναι η ακτημοσύνη. Και τέλος γιατί πρέπει εμείς οι Ορθόδοξοι να απολογούμαστε επειδή σε κάποια σημεία συμφωνούν οι μαρξιστές μαζί μας;
Αντεύχομαι κύριε Δημάρη και σας ευχαριστώ που φέρατε στη συζήτηση τον Μέγα Βασίλειο. Η επανάληψη μήτηρ μαθήσεως, λένε.
Ότι υπάρχουν κοινά σημεία της Χριστιανοσύνης με τον μαρξισμό ουδείς αντιλέγει, όπως επίσης, ότι υπάρχουν κοινά σημεία με πλείστες άλλες ανά τον κόσμο δοξασίες. Οι ομοιότητες όμως αυτές επ΄ ουδενί επιτρέπουν να συγχέουμε τη Χριστιανοσύνη με ποικίλους άλλους -ισμους και δοξασίες.
Η βασικότατη διαφορά της Χριστιανοσύνη από τον μαρξισμό, για να περιορίσουμε το θέμα, εντοπίζεται στο εξής. Ο μαρξισμός είναι ένα φιλοσοφικό, κοινωνικό- οικονομικό πολιτικό σύστημα, που έχει θεμέλιο λίθο τον διαλεκτικό υλισμό. Αντίθετα, η Χριστιανοσύνη επιφέρει ριζική ανατροπή της διαλεκτικής, άρα, του βάθρου στο οποίο εδράζεται ο μαρξισμός. Δεν θα επεκταθώ στην ανάλυση και δεν γνωρίζω αν την έχει κάνει ο π. Ιερόθεος Βλάχος.
Και τι μας μένουν; Τα επιφαινόμενα, οι ομοιότητες της Χριστιανοσύνης με τον μαρξισμό, όθεν και πλείστοι αδαείς και ολιγομαθείς συγχωνεύουν δυο άκρως διαμετρικές κοσμοθεωρίες. Βέβαια, θα μου πείτε, τώρα που φθάσαμε να συγχωνεύουμε όλες τις θρησκείες (συγκρητισμός) γιατί να μη βάλουμε μέσα και τον μαρξισμό; Φιλοσοφικά συστήματα οι θρησκείες, φιλοσοφικό ο μαρξισμός, νάτος ο "ένας θεός για όλους"!
Προκόψαμε.
Χρήστος Δημάρης είπε...
Καλημέρα κύριε Χριστοδουλίδη. Τα πράγματα είναι όπως τα είπατε. Κανένας Χριστιανός Ορθόδοξος δεν μπορεί να είναι και μαρξιστής. Και κανένας Χριστιανός Ορθόδοξος δεν μπορεί να είναι και οπαδός της Χρυσής Αυγής. Τα στοιχεία που παραθέτει η κλασσικοπερίπτωση είναι συντριπτικά. Δεν ξέρω αν γνωρίζετε και την ύπαρξη μιας καθαρά ρωμαίϊκης παράταξης της Κοινωνίας. Ιδού το ιστολόγιο της: http://www.koinwnia.com/
Κύριε Δημάρη,
Επιτρέψατέ μου να σας απαντήσω χρησιμοποιώντας, σε παραλλαγή, τα δικά σας λόγια :
Κανείς δεν μπορεί να είναι ειδωλολάτρης και παράλληλα Χριστιανός! Αν ίσχυε αυτό, τότε δεν θα καθόταν ο Απ. Παύλος να γράφει, να γυροφέρνει την τότε γνωστή οικουμένη, και να μας συμβουλεύει να μην είμαστε ως οι λοιποί καπηλεύοντες τον λόγον του Θεού (: "ου γαρ εσμέν ως οι λοιποί καπηλεύοντες τον λόγον του Θεού, αλλ΄ ως εξ ειλικρινείας, αλλ΄ ως εκ Θεού κατενώπιον του Θεού εν Χριστώ λαλούντες") όπως γίνεται σήμερα. Ειδωλολάτρες είμαστε όλοι και την Ορθοδοξία την έχουμε σαν "έμπλαστρο Λέοντος".
Εφησυχάζουμε με μια Ορθοδοξία την οποία έχουμε καταπροδώσει και δυστυχώς, εξακολουθούμε να την προδίδουμε. Αναμυρηκάζουμε - αυτό κάνουμε - τα αγιοπατερικά, τα αγιοπνευματικά και τα λοιπά της πνευματικότητας, της εκκλησιαστικότητας, της οικουμενικότητας - καθολικότητας - προτεσταντικότητας και πάσης άλλης αγαπητικότητας.
Ωστόσο, υπάρχει και η σχέση, όθεν η σχετικότητα. Εδώ όμως κυριαρχεί η εκ των Φυσικών επιστημών ορολογία, οπότε οι "τεχνο-λόγοι" μας (σημ. εισαγωγικά και παύλα για να μη το εξηγώ) το αποφεύγουν. Θέλουν η σχέση να είναι "μοναδική και ανεπανάλληπτη" (sic) και αποφεύγουν να το γράψουν. Στη θέση της σχετικότητας έβαλαν τη θεολογία της σχέσης. Η θεολογία έγινε σχεσιολογία. Άλλοι, μετά, βρήκαν τη συνάφεια και από τη σχεσιολογία μεταπήδησαν στη συναφειακότητα. Αργά την ανακάλυψαν και διχάστηκαν λόγω μεταπατερικότητας.
Αυτά δίδαξαν τους χρυσαυγίτες και αυτοί τα πέταξαν. Άλλα δεν βρήκαν και πισωγύρισαν στους προγόνους. Αν εσείς επιμένετε να τα κρατάτε, δικαίωμά σας.
Υστερόγραφο
Ναι, γνωρίζω την "Κοινωνία", όπως κι εκείνη με γνωρίζει πολύ καλά. Προτίμησε όμως να με βάλει στη λίστα των αγνοουμένων, όπως και άλλοι.
Δημοσίευση σχολίου