Από το ιστολόγιο http://orthodox-voice.blogspot.gr/2014/03/blog-post_4.html
Γιατί τήν εβδομάδα της Τυρινής επιτρέπονται τα γαλακτοκομικά και όχι το κρέας , επιτρέπονται τα αυγά και όχι το κοτόπουλο ή τρώμε εκτός Τετάρτης και Παρασκευής ψάρι καί όχι τυρί καί αυγά ή στήν ξηροφαγία τρώμε ελιές καί όχι λάδι ; Απορίες που δεν είναι υποχρεωτικά κακόβουλες.
Για την Εκκλησία, η θρεπτική αξία, η γευστική, η ποσότητα, και η ποιότητα των τροφών βλέπονται με άλλα κριτήρια. Εύστοχη απάντηση δίνει ο Άγιος Αθανάσιος ο Πάριος σε ένα γιατρό :
« Κατηγορείς τον φίλο σου επειδή τρώγει αυγά την τυρινήν και όχι την κότταν..... Αλλά ποία σύγκρισις ημπορεί να γίνει μεταξύ του αυγού, που δεν είναι ζώον και της κόττας που είναι ζώον; το αυγό είναι πολύ κατώτερον από την όρνιθα. Σείς οι γιατροί, λέει ο Άγιος, σε όσους αρρώστους εισέρχονται στο στάδιο της ανάρρωσης ορίζετε ως τροφή μικρά και τρυφερά κοτόπουλα και όχι μεστωμένη όρνιθα, γιατί το παχύ λυπαρό θα βλάψει. Έτσι και με τις ελιές, όσες και να φάει κάποιος δεν συμπληρώνει μια κουταλιά λάδι. Το ίδιο και με το σταφύλι όσο και να φάει κάποιος δεν μεθάει. Όσο για τα πανάκριβα θαλασσινά και το χαβιάρι δεν θα σχολιάσουμε καθότι αποτελεί παρωδία νηστείας.».
Σχόλιο
Παρόμοιο, αν και όχι τόσο αφελές, είναι και το ερώτημα : «Τί έγινε πρώτα, το αυγό ή η κότα;», προερχόμενο προφανώς από τους ρέκτες της εξελικτικής θεωρίας. Η απάντηση δεν θέλει φυσικά πολύ σκέψη, αν βεβαίως έχει απομείνει στον δεχόμενο την ερώτηση ίχνος φαιάς ουσίας. Το οποίο δεν έχει αυτός που ρωτά.
Ο άγιος Θεός πρώτα δημιούργησε τα ζώα και τα ζώα έκαναν τα αυγά.
Ο Δαρβίνος, πάντως, είχε διαφορετική γνώμη, γι΄ αυτό έγινε διάσημος, όπως και όλοι όσοι τον ακολουθούν. Όλα τα έμβια όντα προέρχονται από ... την αμοιβάδα, η οποία με τη σειρά της προήλθε από μια μεγάλη έκρηξη. Έτσι, δικαιώθηκε προς δόξαν της σημερινής μας παγκόσμιας αθλιότητας και φυσικά, της πρώιμης εγκεφαλικής μαλάκυνσης. Όποιος διαθέτει τον νουν του αγίου Αθανασίου εκ Πάρου, είναι φασίστας, ταλιμπάν, σχισματοαιρετικός παλαιοημερολογίτης ή "Κολλυβάς", όπως αποκαλείτο στον καιρό του ο άγιος
Γιατί τήν εβδομάδα της Τυρινής επιτρέπονται τα γαλακτοκομικά και όχι το κρέας , επιτρέπονται τα αυγά και όχι το κοτόπουλο ή τρώμε εκτός Τετάρτης και Παρασκευής ψάρι καί όχι τυρί καί αυγά ή στήν ξηροφαγία τρώμε ελιές καί όχι λάδι ; Απορίες που δεν είναι υποχρεωτικά κακόβουλες.
Για την Εκκλησία, η θρεπτική αξία, η γευστική, η ποσότητα, και η ποιότητα των τροφών βλέπονται με άλλα κριτήρια. Εύστοχη απάντηση δίνει ο Άγιος Αθανάσιος ο Πάριος σε ένα γιατρό :
« Κατηγορείς τον φίλο σου επειδή τρώγει αυγά την τυρινήν και όχι την κότταν..... Αλλά ποία σύγκρισις ημπορεί να γίνει μεταξύ του αυγού, που δεν είναι ζώον και της κόττας που είναι ζώον; το αυγό είναι πολύ κατώτερον από την όρνιθα. Σείς οι γιατροί, λέει ο Άγιος, σε όσους αρρώστους εισέρχονται στο στάδιο της ανάρρωσης ορίζετε ως τροφή μικρά και τρυφερά κοτόπουλα και όχι μεστωμένη όρνιθα, γιατί το παχύ λυπαρό θα βλάψει. Έτσι και με τις ελιές, όσες και να φάει κάποιος δεν συμπληρώνει μια κουταλιά λάδι. Το ίδιο και με το σταφύλι όσο και να φάει κάποιος δεν μεθάει. Όσο για τα πανάκριβα θαλασσινά και το χαβιάρι δεν θα σχολιάσουμε καθότι αποτελεί παρωδία νηστείας.».
Σχόλιο
Παρόμοιο, αν και όχι τόσο αφελές, είναι και το ερώτημα : «Τί έγινε πρώτα, το αυγό ή η κότα;», προερχόμενο προφανώς από τους ρέκτες της εξελικτικής θεωρίας. Η απάντηση δεν θέλει φυσικά πολύ σκέψη, αν βεβαίως έχει απομείνει στον δεχόμενο την ερώτηση ίχνος φαιάς ουσίας. Το οποίο δεν έχει αυτός που ρωτά.
Ο άγιος Θεός πρώτα δημιούργησε τα ζώα και τα ζώα έκαναν τα αυγά.
Ο Δαρβίνος, πάντως, είχε διαφορετική γνώμη, γι΄ αυτό έγινε διάσημος, όπως και όλοι όσοι τον ακολουθούν. Όλα τα έμβια όντα προέρχονται από ... την αμοιβάδα, η οποία με τη σειρά της προήλθε από μια μεγάλη έκρηξη. Έτσι, δικαιώθηκε προς δόξαν της σημερινής μας παγκόσμιας αθλιότητας και φυσικά, της πρώιμης εγκεφαλικής μαλάκυνσης. Όποιος διαθέτει τον νουν του αγίου Αθανασίου εκ Πάρου, είναι φασίστας, ταλιμπάν, σχισματοαιρετικός παλαιοημερολογίτης ή "Κολλυβάς", όπως αποκαλείτο στον καιρό του ο άγιος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου