Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

ΟΙ ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ : ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΛΟΓΙΑ

Το σφυροκόπημα που δεχόμαστε οι Ορθόδοξοι εδώ και χρόνια είναι άνευ προηγουμένου. Ο στόχος και ο σκοπός των εργολάβων είναι γνωστός : Θέλουν να εξοντώσουν το φρόνημα που έχουμε εμείς οι Ορθόδοξοι. Και όταν λέμε "φρόνημα" εννοούμε την αίσθηση και συναίσθηση αληθείας, που μας οδηγεί στο να αποκαλύπτουμε ή να αντιλαμβανόμαστε την απάτη, την πλάνη, την ψευτιά.

Οι εργολάβοι έχουν ισχυρούς υποστηρικτές. Τους διαθέτουν τα λεγόμενα Media (Μέσα) αλλά παράλληλα, και εκτός άλλων, τους δίνουν αρκετά χρήματα. Άλλοτε εμφανώς και πότε έμμεσα. Οι ευεργέτες έδωσαν ένα πρόσφατο παράδειγμα, όταν στην Κύπρο ο λαός κλήθηκε σε Δημοψήφισμα για να εγκρίνει ή να απορρίψει το σχέδιο Ανάν. Διέθεσαν πακτωλούς χρημάτων στους προπαγανδιστές του σχεδίου, όπως μας αποκάλυψαν πρόσφατα δημοσιεύματα. Απέτυχαν όμως.

Το ίδιο γίνεται και σε άλλους τομείς, που αφορούν πάντα στο ζήτημα της αποδοχής και διολήσθησης των Ορθοδόξων στους νεοταξικούς σχεδιασμούς. Η εμετική πολυπολιτισμικότητα μας καλεί ήδη σε συναυλία που θα δοθεί στον αγ. Παντελεήμονα υπό την αιγίδα του αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου. Σπόνσορας το Μέγαρο Μουσικής. Ομοίως, προ ενός έτους περίπου, πήραμε μια παρόμοια - κυριολεκτικά - γεύση όταν ο οικουμενικός Βαρθολομαίος επισκέφθηκε έναν άλλο ευεργέτη του Πατριαρχείου : Την Coca Cola, που ακόμη δεν έχει καταχωρηθεί επίσημα στους καταλόγους των Μεγάλων ευεργετών.

Αυτά που θα διαβάσετε παρακάτω είναι μια απόκριση, στην απολογία ενός (ορθόδοξου) ευργετηθέντος, ο οποίος μας διαφωτίζει για θέματα που σχετίζονται με την "κάρτα του πολίτη" και την παραπλάνηση που υφιστάμεθα από αδαείς φωστήρες - έτσι τους χαρακτηρίζει - του Μοναχισμού, του κλήρου ή μεμονωμένους λαϊκούς, που εκφράζουν την έντονη αντίθεσή τους στο "μάντρωμα" που μας ετοιμάζουν οι δωσίλογοι της παγκοσμιοποίησης.

Ιδού λοιπόν η απολογία ενός ευεργετηθέντος :

"Αν και δεν αισθανόμαστε την ανάγκη να απολογηθούμε στον οιονδήποτε όψιμο παρατηρητή, είτε είναι Εχθρός, είτε Φίλος του λαού, όμως θα του κάνουμε το χατίρι:

1/ Είναι φυσικό για κάποιες αλήθειες που ακούμε για πρώτη φορά να εξανιστάμεθα, είτε διότι δεν τις αντέχουμε, είτε διότι δεν θέλουμε να τις αντέξουμε.

2/ Φθάσαμε στο κατάντημα να αποκαλούμε κάποιον πατρομάχο, όταν ζητάει μετ’ επιμονής πατερική τεκμηρίωση δια «πάσαν λέξιν και φωνήν» (άγιος Μάξιμος) και ο οποίος συνεχώς αναφέρει πατερικά κείμενα για τεκμηρίωση, σε εκείνους που απλώς αρέσκονται σε ύβρεις.

3/ Το από πού κρατάει η σκούφια μας, το έχουμε πλειστάκις αποκαλύψει σε πάμπολλα άρθρα και σχόλια μας, για τους όψιμους ανακριτές μας.

4/ Και για να ξεκαθαρίσουμε τα των σπουδών μας: Αυτοί που μας έβαλαν να σπουδάσουμε τα συστήματα b-c και chips είναι οι εργοδότες μας και συγκεκριμένα ο αείμνηστος Π. Αγγελόπουλος (Μέγας ευεργέτης του Οικ. Πατριαρχείου) και με σκοπό την εισαγωγή των συστημάτων αυτών στη βιομηχανία «ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΚΗ Α.Ε.», στην οποίαν κληθήκαμε να εφαρμόσουμε τα συστήματα αυτά.

5/ Κατανοούμε τον σκανδαλισμό που προκαλούμε ίσως, όχι τόσο γιατί σπουδάσαμε τα συστήματα αυτά στην Ελλάδα, αλλά για το ότι ήμαστε σχεδόν οι μοναδικοί που μετεκπαιδευτήκαμε στα συστήματα αυτά στο λεγόμενο «θηρίο» των Βρυξελλών και φυσικό είναι να γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά την κατασκευή και λειτουργία των συστημάτων αυτών, όσο κανένας άλλος.

6/ Να διευκρινίσουμε επίσης, το από πού ερχόμαστε και στο που πηγαίνουμε. Ερχόμαστε από εκεί που έρχεται κάθε άνθρωπος, ερχόμενος εις τον κόσμο και επιδιώκουμε να πορευτούμε προς την άνω Ιερουσαλήμ, με τη βοήθεια βεβαίως του αγιορείτη πνευματικού μας πατέρα.

7/ Ως προς την υποκρυπτόμενη ίσως κατηγορία του ποιών ήμαστε εντολοδόχοι, θα απαντήσουμε, ότι ίσως να έρχεστε δεύτεροι και καταϊδρωμένοι, καθότι την αντιμετωπίσαμε προ 15 περίπου ετών, ως «πράκτορες των Βρυξελλών», από αξιοσέβαστους καθηγητές Θεολογικής, οι οποίοι αναγκάστηκαν να ζητήσουν αργότερα συγγνώμη, όταν πληροφορήθηκαν την ουσία των πραγμάτων, ενώ έτεροι καθηγητές διατύπωσαν την εύλογη απορία: «πώς να βγούμε τώρα να πούμε, ότι δεν είναι έτσι; θα μας πάρουν με τις πέτρες».

8/ Όσον αφορά στους εκλεκτούς και σεβάσμιους αδελφούς και πατέρες, κληρικούς και μοναχούς που λευκάνθηκαν στη νήψη και την προσευχή και που οπωσδήποτε γνωρίζουν καλύτερον ημών τα θεολογικά, δογματικά, εκκλησιολογικά και πατερικά θέματα, αλλά πιστεύουμε αδαείς περί τα τεχνολογικά, εκτός εάν τα γνωρίζουν εκ της επιφοιτήσεως του αγίου Πνεύματος ή επαφίενται στα μεταδιδόμενα από τη νέα Μητέρα της Εκκλησίας και νύμφη Χριστού M. Relfe, ότι καλόν είναι να βασίζονται σε υπεύθυνες μαρτυρίες επιστημόνων και όχι σε απατηλές παρουσιάσεις εκείνων που παραπλανούν με «οπτικές εντυπώσεις» και «ομοιότητες».

9/ Αλλά και στους ανωτέρω, υποτίθεται, «φωστήρες» στην ερμηνεία προφητειών, θα θέλαμε να συμβουλεύσουμε να είναι περισσότερο προσεκτικοί, όταν προσπαθούν να εξηγήσουν προφητείες, που δεν έχουν εκπληρωθεί, όταν μεγάλοι Πατέρες δεν τόλμησαν ούτε να τις ψαύσουν ακόμη και από την άλλη να μας διαφωτίζουν περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων, φακελωμάτων και προσβολής της προσωπικότητας παρέχοντες βέβαια τα αντίστοιχα πατερικά τεκμήρια.

ΙΚ

Ιδού και η απόκριση :

Κι εγώ θα αποκριθώ, χωρίς να θέλω να κάνω το συνήγορο ουδενός, πολύ δε περισσότερο, τον κατήγορο.

1/ Τις "αλήθειες που για πρώτη φορά ακούμε", δεν μπορεί κανείς, μα κανείς, να ισχυρίζεται - έστω και έμμεσα - ότι, τάχα, είναι αυτός που μας τις αποκαλύπτει. Επειδή έχει κάποιο αποδεικτικό της επιστημονικής του δραστηριότητας και πληρότητας.

Η αλήθεια δεν έχει ανάγκη την επιστημονική, και δη τη σημερινή, τεκμηρίωση. Αν ήταν έτσι, ο εγκεφαλικός θάνατος θα ήταν αποδεκτός από όλους. Αλλά δεν είναι. Πέραν αυτού, είναι κοινός τόπος ότι η επιστήμη "δεν δογματίζει". Αυτά που σήμερα ισχύουν, αύριο θα έχουν ανατραπεί. Άλλες "αλήθειες" θα ισχύουν.

2/ Οποιοσδήποτε μπορεί να χαρακτηρισθεί "πατρομάχος". Τίποτα δεν συνεπάγεται, αν τα γραφόμενά του βρίσκουν κάποια στοιχειώδη ερείσματα στις πατερικές γραφές. Πολλά προπαγανδιστικά "στέκια" των απωανατολικών δοξασιών - υπάρχουν και ιντερνετικά - βρίθουν από πατερικά εδάφια με ιδιάιτερη μάλιστα προτίμηση στον άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή. Αυτοί ξέρουν το "γιατί".

3/ Δεν ευτύχησα να έχω κανένα "σπόνσορα". Και μάλιστα, του εύρους όπως αυτό του Μεγάλου ευεργέτη του Οικ. Πατριαρχείου. Αν τον είχα, είναι βέβαιο ότι θα επικαλούμην τα επιστημονικά μου διαπιστευτήρια για να συγκρατήσω τα σαθρά επιχειρήματα των συναδέλφων μου, αλλά και τα δικά μου.

Το ίδιο θα έκανα, αν ήταν άλλος ο τομέας του επιστημονικού μου ενδιαφέροντος ή αντικειμένου έρευνας. Ο ευεργέτης μου δεν θα με πλήρωνε για να του σκάψω το λάκο.

4/ Αν είχα την εύνοια να σπουδάσω και να μάθω κάτι εντελώς νέο και ξεχωριστό, θα ήταν εντελώς υπερφίαλο να ισχυρίζομαι ότι είμαι ο μοναδικός στη γνώση, ας πούμε, της εξοικείωσης των αδαών με "θηρία". Και δη τα ηλεκτρονικά, τα οποία προσπαθούν μερικοί να τα εξαρτήσουν, να τα καταστήσουν αναγκαία και αναπόφευκτα της ελευθερίας. Χωρίς αυτά, ελευθερία δεν υπάρχει!
Αλλά ψεύδονται ασύστολα και εξαπατούν τους πάντες.

4/ Ο γράφων καθώς και πολλοί άλλοι, προέρχεται εκ του μη όντος. Και εις το είναι παρήχθη, όχι κατόπιν μιας συμπαντικής έκρηξης. Η οποία έφτιαξε πολλά και τον πίθηκα, κάπου όμως σκάλωσε και τότε, ο πίθηκας σκέφτηκε(!) το θεό. Οπότε και ο θεός (του πίθηκα) του χάρισε την αυτοσυνειδησία κι έτσι, έγινε ο άνθρωπος. Αυτός είναι ο θεός των πιθήκων, δεν είναι του γράφοντος και πολλών άλλων.
(ΣΗΜ. Επεξηγηματικά, αν όλα έγιναν από τη μεγάλη έκρηξη, για ποιο λόγο να παρέμβη στη συνέχεια ο Θεός. Η εξέλιξη είχε δρομολογηθεί αφ΄ εαυτής, και αφ΄ εαυτού, ο πίθηκας θα γινόταν άνθρωπος. Τι να την κάνει την "αυτοσυνειδησία" εκ θεού;).

5/ Και τελευταίο, οι σεβάσμιοι αδελφοί και πατέρες, κληρικοί και μοναχοί που λευκάνθηκαν στη νήψη και την προσευχή και που οπωσδήποτε γνωρίζουν καλύτερον ημών τα θεολογικά, δογματικά, εκκλησιολογικά και πατερικά θέματα, μη όντες αδαείς περί τα τεχνολογικά ένα πράγμα μας έμαθαν και αυτό μας συνιστούν : Να παρακαλούμε την υπεραγία Θεοτόκο, ώστε να μας προστατεύει από τα πονηρά έργα των τεχνολόγων, που απεργάζονται την υποδούλωσή μας.

"Χαίρε η τεχνολόγους αλόγους δεικνύουσα"

ΕΝΘΕΤΟ

Από το ksipnistere

Όποιος έχει το ενδιαφέρον και την υπομονή, ας ακούσει τι λέει αυτός ο κύριος για την επιστήμη του σήμερα και τους εργοδότες της : Τους σπόνσορες και τους ευεργέτες (ίδρυμα Ροκφέλερ, Φορντ κ.α.).

Προφανώς, αυτός ο κύριος δεν έμαθε την επιστήμη του διαβάζοντας με γκαζόλαμπες, ούτε και πήγαινε στο Πανεπιστήμιο με βοϊδάμαξα. Καλά θα κάνουν λοιπόν οι κύριοι της Social ή Human Engineering να μη μας θεωρούν Άμις ή διαβιούντες στην Περδικούσα του οικισμού Νάκου.

Οι κύριοι αυτοί εκπληρώνουν απλά το χρέος τους προς τους σπόνσορες και τους ευεργέτες τους.

(Σε πρωτόλεια μορφή τα ανωτέρω εδώ)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η καθόλου πειστική και καθόλου καθησυχαστική απάντηση του Καρδάση αναφέρεται σε δικά μου ερωτήματα και θέσεις που έθεσα γι' αυτόν στον εθελοτυφλούντα Οδυσσέα.

Φιλόλαος

Ανώνυμος είπε...

Και ένα σχόλιο που το κατάπιε η μεροληψία και αδικία του Οδυσσέα και κατατέθηκε εδω
http://apotixisi.blogspot.com/2010/12/2010-cooper.html


Καθόλου υβριστικοί δεν είναι οι λόγοι μου και καθόλου χυδαιολόγοι.
Σε προκαλώ άμεσα να μου δείξεις τί χυδαίο και τί υβριστικό έγραψα. Συγκεκριμένα όμως όχι αερολογίες. Να πάρεις φράση μου που θεωρείς εσύ χυδαία και υβριστική να μας την δείξεις.
Διότι ο μόνος που υβρίζει εδώ είσαι ΕΣΥ και μάλιστα και ανθρώπους που δεν του φταίνει σε τίποτα αλλά λένε αλήθειες που καίνε τις βλακείες και ασέβειες του ΙΚ.
Και να δημοσιεύσεις το σχόλιο μου-απάντηση που σου έστειλα χθές και δεν το δημοσίευσες.

Φιλόλαος