Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Η διεστραμμένη "ελευθερία της έκφρασης" και το Corpus Christi


 Μεταφέρω ένα μήνυμα που παρέλαβα για την προγραμματισμένη βλάσφημη και ηλίθια παράσταση με τίτλο "Corpus Christi". Ας έχουν υπόψη τους όσοι αποφασίσουν να πάρουν τηλέφωνο το θέατρο για να διαμαρτυρυθούν, να μη αρχίσουν να μασάνε τα λόγια τους, όταν οι ψευτοκαλλιτέχνες τους πουν για την περίφημη πλέον "ελευθερία της έκφρασης". Ελευθερία έκφρασης δεν υπάρχει, διότι ο καλλιτέχνης και κάθε καλλιτέχνης δεν είναι ελεύθερος. Έχει ανάγκη να βρει τρόπους για να εκφράσει την έκφρασή του και όποιος έχει ανάγκη και ανάγκες, δεν είναι ελεύθερος. Λοιπόν μη, μας κοροϊδεύουν οι ψευτοκαλλιτέχνες επικαλούμενοι την "ελευθερία έκφρασης". Ελεύθεροι είμαστε μόνο κατά τη σκέψη ή στην εκφορά δια ζώσης φωνής του λόγου μας. Όταν όμως αποφασίζουμε να εκφράσουμε τη σκέψη μας γραπτώς ή με άλλα μέσα, τότε η ελευθερία μας πάει χαμένη. Είμαστε δέσμιοι των εκφραστικών μέσων, άρα όχι ελεύθεροι. Και τώρα το μήνυμα :


Μπορούμε να διαδώσουμε την εμπειρία σου να μάθει ο κόσμος πόσο ύπουλα χειρίζονται το θέμα οι άνθρωποι της βλασφημίας ; Προσπαθούν να εξαπατήσουν ανθρώπους ανήξερους και να τους πείσουν ότι δεν είναι βλασφημία, η πιο χυδαία βλασφημία!!!

ΒΛΑΣΦΗΜΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ !

Δήλωσα τηλεφωνικά την αντίρρησή μου να ανέβει η παράσταση αυτή. Μου είπαν ότι δεν έχουν καμμία παράσταση και από τις τρεις που θα ανεβάσουν δεν έχουν κάτι που να προσβάλει την πίστη μας και τον Θεό μας. Του ζήτησα να μου πει τι θα ανεβάσουν και δεν ήθελε να μου πει τα ονόματα.

Μετά μπαίνει στην επίθεση και με ρωτά αν έχω δει αυτό για το οποίο έχω αντίρρηση ή αν λέω μόνο ότι μου έχουν πει. Απάντησα ότι δεν χρειάζεται να δω τη βλάσφημη παράσταση για να έχω αντίρρηση στο να παιχτεί κάτι που υβρίζει τον Θεό μου και την πίστη μου.

Είχαμε δυο ευγενικούς γύρους περί αυτού και στο τέλος αφού επέμεινα να σημειώσει την αντίρρησή μου και την αντίθεσή μου στο να πεχτεί η βλάσφημη παράσταση, με ευχαρίστησε και μου το έκλεισε το τηλέφωνο... ευγενικά.

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δει την παράσταση και ούτε θα την έβλεπα για να σχημάτιζα ιδίαν γνώμη, αλλά ποιός την έχει δει; Εχουμε πιστούς που την έχουν δει; Με στρίμωξε λιγάκι σε αυτό το σημείο...

Βέβαια δεν του είπα το ωραίο που θα ήθελα να του πω... με τον εγκέφαλο και το κρανίο και που δεν φαίνεται... και πως ξέρουμε ότι έχει μυαλό αφού δεν το έχω δει :) γιατί μετά θα καταντούσε παιδαριώδης η συζήτηση... μάλλον.

Διάκρινα ότι και αυτός στριμώχτηκε με το τηλεφώνημα, γι αυτό εν Χριστώ Αδερφια, παίρνεται τηλέφωνο!!!

ΜΙΧΣ


ΧΡΕΟΣ ΚΑΘΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΨΥΧΑΝΩΜΑΛΟΥΣ ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ!

Θα αφήσουμε να παρουσιάζονται οι ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ως ομοφυλόφιλοι, επειδή το θέλουν κάποιοι κοπρολάγνοι γραικύλοι;
Θα δεχτούμε να υβρίζεται η Πίστη μας από τους ίδιους υπανθρώπους που στέκονται σούζα μπροστά στους Μουσουλμάνους και τους Εβραίους;
ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΣΤΑ ΑΝΟΥΣΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΩΝ, ΜΕ ΝΟΜΙΜΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΤΡΟΠΟ!

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012.
στις 5 το απόγευμα έξω από το θέατρο "Χυτήριο"
(ανανεώνουμε το ραντεβού για κάθε Πέμπτη και Παρασκευή,
ημέρες που αναγγέλθηκε ότι θα παίζεται η παράσταση,
εντός και εκτός του θεάτρου,
μέχρι να αναλάβει η Κυβέρνηση τις ευθύνες της
και να εφαρμόσει το Σύνταγμα και τους Νόμους του Ελληνικού κράτους)
Όσοι έχουν συνείδηση. Όσοι πιστεύουν σε Χριστό και Ελλάδα. Όσοι αισθάνονται την ανάγκη να προστατευθεί η Ελληνορθόδοξη ταυτότητα και μαζί με αυτήν η ΕΝΟΤΗΤΑ του λαού.

ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ καλούνται να αντιδράσουν!

Όσοι είστε από μακρινά μέρη, μπορείτε να πάρετε τουλάχιστον ένα τηλέφωνο:
Τηλέφωνο "θεάτρου":
2103412313

Δεν υπάρχουν σχόλια: