Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

«Ζήτω η Ελλάς»

Από την ιστοσελίδα  http://orthodox-voice.blogspot.gr/2013/03/blog-post_6993.html
Σχόλιο : No comments

 Aνησυχούμε και απελπιζόμεθα, όταν μελετούμε τους εκτεθέντας από την Εθνικήν Στατιστικήν Υπηρεσίαν αριθμούς, εν σχέσει προς το δημογραφικόν πρόβλημα της Ελλάδος. Εκ των αριθμών, αποδεικνύεται ότι η πατρίς μας είναι άτεκνος σχεδόν χώρα, χώρα, κατά το πλείστον, γερόντων ! Ποίος θα το εφαντάζετο; 

Οι Έλληνες, δυστυχώς κατ’ όνομα οι πλείστοι Ελληνορθόδοξοι, εγένοντο αρνηταί της ζωής, φυγότεκνοι, στείροι! Ωσάν να μη υπήρξαν απόγονοι ενδόξων όντως προγόνων, οι οποίοι εξύψωσαν την ιδέαν και αξίαν του ανθρώπου και του ανθρωπισμού όσον ουδέν άλλο έθνος επί της γής. Η δε πολιτεία, άνευ βουλής ενεργήσασα, εψήφισε νόμον περί αμβλώσεων διά του οποίου φονεύονται 300-400 χιλιάδες Ελληνορθόδοξα νήπια ετησίως και όντως επεδεινώθη επικινδύνως το δημογραφικόν πρόβλημα της χώρας. Υπό το πνεύμα του δήθεν  «εκδημοκρατισμού» της οικογενείας, του γάμου και του ατόμου ηλλοίωσε το Οικογενειακό δίκαιο και ενομιμοποίησε την μοιχεία και ομοφυλοφιλίαν. 

Με την ανεξέλεκτη και μεθοδευμένη μετακίνηση ξένων πληθυσμών στον Ελληνικό χώρο, η πολιτεία θα επιδεινώσει ακόμα περισσότερο την πληθυσμιακή αλλοίωση και θα βοηθήση την ανάπτυξη ξένων ισχυρών μειονοτήτων, που θα δρούν διασπαστικά στο τέλος, ως Πέμπτη φάλαγξ εντός των τειχών. Η πολιτεία μεθοδευμένα ηλλοίωσε, την Χριστιανική αγωγή του λαού και τας ηθικοθρησκευτικάς του αξίας, διότι η φυγοτεκνία και οι εκτρώσεις είναι θέμα κυρίως ηθικό. Ηλλοίωσε και το εθνικό φρόνημα. 

Είναι ολοφάνερο, ότι η εθνική συνείδησις έχει σήμερον αμβλυνθή κυρίως στις ψυχές των νέων! Εφ’ όσον δεν υπάρχει μέσα μας έντονο το αίσθημα της φιλοπατρίας, πως είναι δυνατόν να σκεπτόμεθα το μέλλον της Ελλάδος; Έτσι, αφού οι Έλληνες αντέστησαν επί χιλιετίες εις αφανιστικούς κινδύνους, ήδη εξαφανίζονται ειρηνικώς και αφ’ εαυτών!
«Ζήτω η Ελλάς», αναφωνούν, κατά τα επετειακά ειωθότα, οι ομιληταί.
Αλλά πως θα ζήση η Ελλάς χωρίς Ελληνες;;;

12 σχόλια:

Silver είπε...

Αδελφός υπό αδελφού βοηθούμενος ως πόλις οχυρά...

Ευχαριστώ για την αναδημοσίευση.

Εν Χριστώ,
Κων/νος Αργυρακόπουλος
Μόντρεαλ-Καναδά.

cummulus είπε...

χέ,χέ, "Ζήτω ἡ Ἑλλάς" λένε, ὄχι "Ζήτω οἱ Ἕλληνες"!

Bellou είπε...

Αν η εορτή του Ευαγγελισμού της 25ης Μαρτίου (με το παλαιό)
πέσει τη Μεγάλη Εβδομάδα ή την Κυριακή του Πάσχα,μετφέρεται
την Δευτέρα του Πάσχα ;;;;
Ή μήπως δεν μεταφέρεται ποτέ ;;;;
Αν πέσει Μεγάλη Παρασκευή,και δεν μεταφέρεται,έχουμε κατάλυση ιχθύων ;;;;

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Εξ όσων γνωρίζω, η Θεομητορική εορτή του Ευαγγελισμού ουδέποτε μεταφέρεται. Τελείται πάντα πρό του Πάσχα. Ειδικός γνώστης των Λειτουργικών, και πώς τροποποιείται η Ακολουθία της Αναστάσεως, όταν συμπίπτει ο Ευαγγελισμός με την Ανάσταση, δεν είμαι. Γνωρίζω όμως ότι πάντα, αυτά του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, προηγούνται και ακολουθούν τα Αναστάσιμα. Πότε δεν είναι δυνατόν τα Θεία Πάθη, η Σταύρωση και η Ανάσταση του Θεανθρώπου, να προηγείται του Ευαγγελισμού.

Κατάλυση ιχθύων τη Μ. Παρασκευή δεν γίνεται. Μπορεί όμως να κάνω λάθος σ΄ αυτό.

Bellou είπε...

«Ουδέποτε μεταφέρεται».Θεωρώ σωστή την απάντησή σας.

Ομως το άλλο που λέτε «Τελείται πάντα πρό του Πάσχα» δεν
είναι σωστό.Μπορεί να πάει μέχρι και την Τετάρτη του Πάσχα,
(όταν αυτό είναι 22 Μαρτίου).

Και το νωρίτερο μπορεί να πάειΠέμπτη μετά τη
Β' Κυριακή των Νηστειών (όταν Πάσχα 25 Απρ.).

Αν πέσει Μ.Τετάρτη ή Μ.Παρασκευή,μάλλον δεν ισχύει η
κατάλυση ιχθύων,λέω μάλλον,διότι λέτε
«Μπορεί όμως να κάνω λάθος σ΄ αυτό».

Bellou είπε...

Επανέρχομαι.

Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου,ουσιαστικά η κατά σάρκα Σύλληψις
του Θεανθρώπου,είναι μεγαλύτερη εορτή από τα Χριστούγεννα.

Αυτό διότι το θαύμα είναι πιο πολύ τη μέρα που συνελήφθη (=εγεννήθη)
κατά σάρκα,παρά τη μέρα που ετέχθη κατά σάρκα.

Το ότι δεν έχουμε κατάλυση κρέατος,όταν πέφτει Σαρακοστή,έχει
να κάνει με τη διατήρηση της Σαρακοστής ως απόλυτης νηστείας
του κρέατος.

Αρα καταλήγω ότι μάλλον έχουμε κατάλυση των πάντων,πλην του
κρέατος,αν ο Ευαγγελισμός πέφτει ακόμα και Μέγα Σάββατο,
Μεγάλη Παρασκευή,Μεγάλη Τετάρτη.
---Βεβαια μπορεί να κάνω λαθος.

Bellou είπε...

ΕΚ ΝΕΟΥ ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ
Από το :

http://www.makeleio.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=13487:2013-03-25-09-28-22&catid=4:2012-02-11-12-49-59&Itemid=2

διαβάζουμε :

«Κατά την εορτή τρώνε ψάρι και στην περίπτωση ακόμη που ο Ευαγγελισμός πέσει μέσα στην Μ.Εβδομάδα (5ος Κανών Νικηφόρου του Ομολογητή)».

Δεν θα εξαιρεί το Μέγα Σάββατο,την Μεγάλη Παρασκευή,την Μεγάλη Τετάρτη,και αυτές μέρες της Μ.Εβδομάδας είναι.

Οσο για την Κυριακή των Βαΐων,είναι γνωστό ότι πάντα έχουμε κατάλυση ιχθύων.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ενδιαφέρουσες και ενημερωτικές οι πληροφορίες σας κα. Μπέλλου! Θερμά σας ευχαριστώ.

Η άγνοιά μου προφανής, και εκ του ότι δεν έλαβα υπόψη ότι μπορεί να έχουμε Πάσχα προ της 25ης Μαρτίου. Πιθανολογώ ότι μετατίθεται (καθότι κινητή εορτή) το Πάσχα.

Bellou είπε...

«Κατά την εορτή τρώνε ψάρι και στην περίπτωση ακόμη που ο Ευαγγελισμός πέσει μέσα στην Μ.Εβδομάδα (5ος Κανών Νικηφόρου του Ομολογητή)».

------Αρα,αν πέσει ο Ευαγγελισμός τη Μ.Εβδομάδα δεν μετατίθεται.--------

Αν πέσει την Κυριακή του Πάσχα τί γίνεται ;; Μετατίθεται τη Δευτέρα
του Πάσχα ;; Ή συνεορτάζεται με την Κυριακή του Πάσχα ;;

ΑΝ ΜΕΤΑΤΙΘΕΤΑΙ ΤΗ ΔΕΥΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ,...
...ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΗ ΠΑΣΧΑΛΙΑ ;;;
ΠΑΣΧΑ ΣΤΙΣ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ ΚΑΙ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΕΚ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
(ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ) ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΑΣΧΑ ΣΤΙΣ 24 ΜΑΡΤΙΟΥ
ΚΑΙ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ,ΟΧΙ ΕΚ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ,ΣΤΙΣ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ,
ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑ ΣΑΒΒΑΤΟ.

Σ'ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ 3 ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Σ'ΑΥΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΠΛΗ ΠΑΣΧΑΛΙΑ,
ΔΗΛΑΔΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΣΧΑ 2 ΔΙΑΔΟΧΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ (ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ ΔΕΝ
ΓΙΝΕΤΑΙ,ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΑ).
ΑΥΤΕΣ ΟΙ 3 ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΔΙΠΛΗΣ ΠΑΣΧΑΛΙΑΣ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ :
Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ Ή 25 ΜΑΡΤΙΟΥ Ή ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΡΙΝ Ή ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΕΤΑ.

ΑΝ ΟΜΩΣ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΜΕΤΑΤΙΘΕΤΑΙ,ΤΟΤΕ ΔΙΠΛΗ ΠΑΣΧΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ.

ΜΕΤΑΤΙΘΕΤΑΙ Ή ΟΧΙ ;;;
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΑΥΤΗ Η ΓΝΩΣΗ (ΑΝ ΜΕΤΑΤΙΘΕΤΑΙ Η ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ,ΑΝ ΣΥΜΠΙΠΤΕΙ
ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ) ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ,ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΠΛΗ ΠΑΣΧΑΛΙΑ,ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ.

Bellou είπε...

====================================================================
Κανὼν ε´ τοῦ Ἁγίου Νικηφόρου Κωνσταντινουπόλεως,
Ὅτι ἰχθυοφαγοῦμεν εἰ τύχοι ὁ Εὐαγγελισμὸς τῇ μεγάλῃ Παρασκευή.

Ἐὰν φθάσῃ ὁ Εὐαγγελισμὸς τῇ μεγάλῃ Πέμπτῃ ἢ τῇ μεγάλῃ Παρασκευῇ,
οὐχ ἁμαρτάνομεν οἴνου τηνικαῦτα μεταλαμβάνοτες καὶ ἰχθύων.
====================================================================
Παραμένει αδιευκρίνιστο,αν μετατίθεται ή όχι για τη Δευτέρα του Πάσχα ο
Ευαγγελισμός,όταν η Κυριακή του Πάσχα πέφτει 25 Μαρτίου,βλ. προηγούμενο
σχόλιο.(Αυτή η γνώσι-διευκρίνισι χρειάζεται,διότι,αν μετατίθεται
υπάρχουν 3 κατηγορίες διπλών Πασχαλιών,αν δεν μετατίθεται υπάρχει μόνο
μία καηγορία,και γιατί κυκλοφορούν,για τη διπλή Πασχαλιά,κάποιες
προφητείες).

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ο Ευαγγελισμός στις Τυπικές ∆ιατάξεις
σελ. 123

"Tα παλαιά τυπικά δεν επιτρέπουν τη μετάθεση της ακολουθίας του Ευαγγελισμού, αλλά προτείνουν τη τέλεσή της έστω και την Μ. Παρασκευή, με
προσκομιδή και λειτουργία του Χρυσοστόμου, όμως μόνο στους «εὐκτηρίους
οἴκους τῆς Θεοτόκου». Σε άλλους ναούς τελείται η Προηγιασμένη λειτουργία,
«πλὴν μόνης τῆς μεγάλης ε′».

Στο ίδιο πλαίσιο της σύμπτωσης της εορτής με τη Μεγάλη Εβδομάδα, ένα τυπικό που πιθανότατα ανήκει στην κοινότητα της μονής του Ολύμπου μας προσφέρει μία πολύ διαφοερτική τάξη των ακολουθιών. Σύμφωνα με αυτό το τυπικό, αν ο Ευαγγελισμός συμπέσει τη Μεγάλη Πέμπτη, ὴ την Κυριακή του Πάσχα, τελούνται δύο ξεχωριστές ακολουθίες του όρθρου.

Κατά το παλαιό ημερολόγιο, τα περισσότερα τυπικά αναφέρονται και στη
σύμπτωση του Ευαγγελισμού με την Κυριακή του Πάσχα.Το τυπικό της Αγίας
Σοφίας προσδιόριζε γι’ αυτή την περίπτωση μία λιτή που ξεκνινούσε από το
Φόρο μέχρι το ναό των Χαλκοπρατείων. Είναι πολύ ενδιαφέρον να
παρατηρήσουμε ότι γίνονταν δύο λειτουργίες, μία στη Μεγάλη Εκκλησία, από
τον πατριάρχη και μία στο ναό των Χαλκοπρατείων, από έναν των «ἑβδομαδαρίων πρεσβυτέρων».

Το τυπικό της μονής του αγίου Σάββα προβλέπει γι’ αυτή τη σύμπτωση μια αρμονική σύνθεση των στοιχείων των δύο ακολουθιών και την τέλεση της
λειτουργίας του Μεγάλου Βασιλείου για την προηγούμενη αγρυπνία
του Μεγάλου Σαββάτου.

Η διάταξη αυτού του τυπικού, το οποίο δανείζεται μετέπειτα και από το
τυπικό της Ευεργέτιδος, προβλέπει τη τέλεσή της λειτουργίας για τον
Ευαγγελισμό, αν υπάρχει ένας «εὐκτήριος οἶκος τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου», και,
σε περίπτωση έλλειψης ενός τέτοιου ναού, προβλέπει τη τέλεση της ιδίας
λειτουργίας ενωμένη με τη λειτουργία του Πάσχα.

Αυτή η συντέλεση των δύο ακολουθιών βρίσκεται στις τυπικές διατάξεις
και στα νεώτερα λειτουργικά βιβλία, π.χ. σ’ ένα Πεντηκοστάριον του 1738,
στο οποίο ήδη από την αρχή του όρθρου του Μ. Σαββάτου παρατηρούμε μία πολύ
αρμονική αλλεπάλληλη σειρά των στίχων του Πάσχα και του Ευαγγελισμού"

Περισσότερα http://invenio.lib.auth.gr/record/114165/files/Teza%20text%20body.pdf?version=1

Bellou είπε...

Ευχαριστώ πολύ.

Δηλαδή,αν πέσει ο Ευαγγελισμός την Κυριακή του Πάσχα,δεν μετατίθεται.
Οπότε διπλή Πασχαλιά είναι μόνο όταν το Πάσχα είναι την 25η Μαρτίου.

Η τελευταία διπλή Πασχαλιά ήταν το 1991 και η επόμενη το 2075.

Το 2007 είχαμε Ευαγγελισμό το Μέγα Σάββατο,πράγμα που θα
επαναληφθεί το 2018.Ομως δεν πρόκειται για διπλές Πασχαλιές.

Και πάλι ευχαριστώ.