Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

"Θα σου γίνω ο χειρότερος εφιάλτης"


Σχολιαστής του διαδικτύου, όπως ο γράφων, και κάτοχος πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών στο γνωστικό αντικείμενο της Θεολογίας, όχι όπως ο γράφων, με υποτιμούσε για την ασχετοσύνη μου στα Θρησκευτικά και έγραφε : 

"Θέλεις και συνέχεια, προκλητικέ; Κατάλαβέ το Κυπριανέ, δεν επιθυμώ διάλογο μαζί σου μα σε προειδοποιώ, μην ασχολείσαι άλλο με τον γέροντά μου, μαζί μας και μαζί μου, θα γίνω ο χειρότερός σου ΕΦΙΑΛΤΗΣ"
"Νικ.Πα."

Περίλυπος γενόμενος ο γράφων συνέταξε το ακόλουθο :

Αν η λέξη προδοσία έγινε συνώνυμη με τον Ιούδα, σε μας τους Έλληνες η αντίστοιχη λέξη (προδοσία) είναι συνώνυμη με το όνομα του Εφιάλτη.
Δεν γνωρίζω αν οι σταυρωτές του Κυρίου, όταν έχουν στον ύπνο τους εφιάλτες βλέπουν τον Ιούδα, ούτε αν το ίδιο συμβαίνει και σε μας τους Έλληνες, δηλαδή, να βλέπουμε στον ύπνο μας τον Εφιάλτη.

Ο σχολιαστής λέει ότι - είναι ολοδικά του αυτά - αν συνεχίσω να ασχολούμαι μαζί του, ή μαζί τους, θα γίνει για μένα ο χειρότερος εφιάλτης. Θα γίνει, δηλαδή, αν καταλαβαίνω εγώ καλά και εκείνος καλύτερα, ένας Ιούδας, ή ένας Εφιάλτης, που θα μου θυμίζει την προδοσία μου, τις συκοφαντίες μου, τις βλασφημίες μου κλπ., για να χάνω τον ύπνο μου. Αν δίνει στον εαυτό του αυτό το ρόλο, έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει. Ο γράφων ουδέποτε θα το επιθυμούσε και ποτέ δεν θα το έκανε.

Ασφαλώς, θα έχει διαβάσει ότι θα δικαιωθούμε από τα λόγια μας και θα καταδικαστούμε από τα λόγια μας : "37 ἐκ γὰρ τῶν λόγων σου δικαιωθήσῃ, καὶ ἐκ τῶν λόγων σου καταδικασθήσῃ"

Δεν υπάρχουν σχόλια: